掃呢頁CODE去手機

2021年11月17日 星期三

鄭嘉穎:鄭嘉穎唔諗拎視帝:畀啲未攞過嘅拎! #鄭嘉穎

藝人鄭嘉穎於無綫台慶劇《星空下的仁醫》內與拍檔鍾嘉欣擦出火花,昨晚(15日)一集更交代嘉欣因診症時感染病毒,致BB胎死腹中,深愛她的嘉穎不想嘉欣自責一 ...






藝人鄭嘉穎於無綫台慶劇《星空下的仁醫》內與拍檔鍾嘉欣擦出火花,昨晚(15日)一集更交代嘉欣因診症時感染病毒,致BB胎死腹中,深愛她的嘉穎不想嘉欣自責一生,決定偷改醫療報告隱瞞兼承擔一切,期間二人先後失控痛哭,場面感人成網民熱話。


被讚演技出色的嘉穎,對於劇集受歡迎連聲多謝觀眾支持:「個假BB整得好迫真,直頭真到可以拍close up,道具組好犀利。(花咗5位數字喎!)依家物有所值啦。」談到這場催淚戲,他說:「其實事前我同咗導演講,小弟1、2take OK,去到第3 take就真係『做』喇,我第一take嘅眼淚同感覺最真,會要求近鏡去拍。」提到與嘉欣產生的化學作用,嘉穎表示:「大家都拍咗咁多年劇,佢都同我講至少演咗幾十部喇,我仲多個佢,對新人嚟講大家都係前輩,我慶幸遇上有經驗嘅對手。」


而昨晚劇情將戲味推高,似乎令他再奪視帝的機會再提高,嘉穎卻表示:「呢個我唔諗啦,比較希望畀啲未攞過嘅拎,可能會改變佢哋一生,好似Shaun(譚俊彥)演得好好,仲有《拳王》嘅張振朗,淨係睇佢操肌咁辛苦都值攞獎。大家鍾意套劇,同埋我嘅演出已經好開心,多謝大家支持。」


另外,今日活動上嘉穎走進小演員堆即刻大受歡迎,小朋友表現相當興奮。問到是否多了很多小朋友粉絲?他笑言:「我反而覺得依家多咗家長粉絲,大家好似真係覺得我醫病咁,如果有病記得去睇醫生,唔係搵我,哈哈!(無綫乘機再打你主意?)監製講過好似有人同佢提議開續集,你哋問佢啦,如果開到都要到時先算,睇吓幾時通關再做決定。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!