掃呢頁CODE去手機

2021年11月17日 星期三

陳敏之:人生高峰跌落谷底 王君馨:原來可以一日內就改變晒 #王君馨 #陳敏之

藝人陳敏之近來開設個人視頻頻道,請來星級好友做嘉賓,今集就請到王君馨,入行14年的王君馨就大爆自己由人生高峰跌到落谷底感受,大嘆原來外間對她的評價可以 ...






藝人陳敏之近來開設個人視頻頻道,請來星級好友做嘉賓,今集就請到王君馨,入行14年的王君馨就大爆自己由人生高峰跌到落谷底感受,大嘆原來外間對她的評價可以一日內變晒!


王君馨剛入行不久的時候就備受注目:「我諗係《香港小姐》去到《舞動奇跡》,係一個好高峰,尤其是一個新嘅artist,第一個飲食節目係《日日有食神》,跟住好多好負面嘅聲音,啲人又乜都批評,乜都讚,跟住就乜都批評,咁你就會覺得原來呢一行啲人對你嘅意見係可以一日之內就改變晒!我都係好感恩,我係早啲跌,我係喺我嘅career最頭嗰一年就已經跌得最低谷,同埋之後所有嘢都會珍惜。」


而敏之亦有講到雖然自己現在看起來很樂觀,但其實是因為她以前經歷過:「我發覺係真係好容易有抑鬱,係極容易,你唔好睇我樂觀,但問題係你承受過,我都承受過,我拍咩劇都鬧,話我啲戲屎啊!唔好啊!講嘢唔好啊!總之我唔知啊,每一個身體部位都話過你唔好,甚至乎話埋你屋企人,都一定有啦,我會覺得你哋其實寫落去,或者你哋去留一個言,你可以令我哋有好多大個鼓舞,亦都可以令我哋跌落人生谷底。」


而出名跳舞勁嘅王君馨上跳舞班時就試過被寸,「嘩,呢個係王君馨啊?!」不過她為顧及港姐形象,不能表露真性情,惟有「硬食」,所以當時她停咗一輪(上堂)。最後陳敏之同王君馨就語重心長:「希望世界多啲愛、多啲正能量,少啲批評。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!