掃呢頁CODE去手機

2021年11月17日 星期三

余文樂:余文樂忽晒早產細女正面片 罕談童年父母唔錫自己 #余文樂

男星余文樂自上月(10月)開咗影片頻道之後,佢次次Upload新片都有驚喜,先後就晒出過大仔余初見正面靚樣、曝光擺滿價值逾3千萬元潮物同名畫嘅工作室等 ...






男星余文樂自上月(10月)開咗影片頻道之後,佢次次Upload新片都有驚喜,先後就晒出過大仔余初見正面靚樣、曝光擺滿價值逾3千萬元潮物同名畫嘅工作室等,今次佢就拍咗段話自己40年嚟首次去露營嘅片,有佢同成班Friend搭蓬、飲飽食醉嘅畫面外,佢仲罕有談及童年事!


余文樂眼濕濕咁,提到幼時無緣同父母同住,缺乏父母嘅愛與關懷:「那時候絕大部分的香港人都在忙工作,我是跟我姨媽住,我哥哥是跟我外婆,我小時候就很記得,為甚麼我爸媽小時候不理我?為甚麼上學都永遠見不到爸媽?很深的印象,我就跟自己說,長大也別讓自己的孩子這樣子。我沒有怪責爸媽,雖然小時候我跟我哥都有,我們說小時候沒有理我,現在管我幹嘛?所以(現在)有小朋友就盡量抽時間陪伴,小朋友長大就是長大了,拍戲我還是有機會。」


期間提到太太王棠云有咗小朋友之後,聲稱20年都未請過假嘅余文樂,話為咗唔好錯過見證BB出世,就同公司請半年假。之後又提起太太懷幼女余初心7個月時要早產,仲日日以淚洗面,佢話每日留喺醫院陪太太。片尾佢更加公開愛女可愛嘅相,即被網友大讚Cute,同阿哥更加係餅印一樣。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!