掃呢頁CODE去手機

2021年11月13日 星期六

羅霖:羅霖寧願留無綫唔結婚 對前夫封口:唔想收律師信 #羅霖

藝人羅霖日前在電台受訪,談到去年榮升奶奶,其22歲二仔Jordan在美國結婚,事隔一年,她會否渴望再升级如做嫲嫲?她表示未心急抱孫,鼓勵他們多享受二人 ...






藝人羅霖日前在電台受訪,談到去年榮升奶奶,其22歲二仔Jordan在美國結婚,事隔一年,她會否渴望再升级如做嫲嫲?她表示未心急抱孫,鼓勵他們多享受二人世界先,她開心的說:「Jordan已搵到實習工作,仲開始儲錢修讀心理學碩士,所以免收佢嘅家用,做人最緊要搵到一份自己鍾意嘅職業。」當年她因為結婚離開無綫,她坦白說:「如果畀我再揀,我會繼續留低,唔會結婚。」


羅霖指兒子對婚姻有不同的看法,可能是單親家庭的關係:「大仔係不婚主義者,可能佢睇到我哋嘅過程,話一個人自由自在。二仔15、6歲已經話想快啲組織美滿家庭。」她好掛住二仔,但來回要隔離21日真係好辛苦。離婚後她自食其力把三名兒子養大,當年決定用一層樓嘅錢供他們去美國讀書,她說:「我50幾歲,冇樓喺手都唔知點算好,但知識係一世嘅,錢冇咗可以再賺番嚟。」


跟前夫劉坤銘已分開多年,羅霖表示也想和對方做朋友,更加希望兒子們愛爸爸。她認為夫婦離婚後成為陌路人沒問題,但對子女的成長就最好有商有量,可是對方的想法不同,她也沒辦法。她說:「我教啲細路過時過節,要send訊息畀爸爸,因為恨一個人,一世都會好辛苦,一定要放低(過去),面對未來,唔可以憎人,(憎人)只會折磨自己,好蠢!我唔講咁多前夫嘅嘢,我唔可以講佢嘅壞話,總之我哋對仔女嘅相處方法係相反。我講我自己好喇,免得收律師信。佢依家都有家室,費事以為我仲掛住佢,哈哈,我講笑呀!」


被問及有否「第二春」?羅霖表示3名兒子也贊成她拍拖,她亦曾和男友帶同幼子一起旅行,不過她怕因感情再遇挫折而崩潰,所以現在只專注工作賺錢,暫時為了孩子放棄幸福,感情事冇得強求,希望對方能夠同她心靈溝通,並不需要她照顧,任何年紀都得,不過最重要心地善良,但係暫時未有對象。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!