掃呢頁CODE去手機

2021年11月13日 星期六

劉佩玥:向劉佩玥求婚!林子善尷尬:我內裏好怕醜 #劉佩玥 #林子善

藝人劉佩玥與林子善今日(12日)在西貢海為無綫新劇《隱形戰隊》拍攝求婚戲,兩人借位錫錫,唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇等齊齊起哄,子善表現得相當尷尬,十分搞笑 ...






藝人劉佩玥與林子善今日(12日)在西貢海為無綫新劇《隱形戰隊》拍攝求婚戲,兩人借位錫錫,唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇等齊齊起哄,子善表現得相當尷尬,十分搞笑,他受訪表示:「因為現場太多人,所以太尷尬,我講就天下無敵,但係內裏就好怕醜。」劉佩玥拍錫錫戲反而表現淡定,她說:「冇乜嘢,自己嘅性格工作就工作,工作緊就冇乜所謂。」


講到求婚,子善表示在日本扮阿拉丁燈神向太太求婚,當時只穿着底褲凍到震,他說:「老婆見到就喊住乜都願意,我唔知佢覺得浪唔浪漫,但係已經盡力做。」而劉佩玥被問到將來想有怎樣的求婚?她說:「自己反而想簡單啲,鑽戒都可以唔使,自己唔需要太多驚喜,我都唔使老公着住底褲同我求婚,哈哈。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!