掃呢頁CODE去手機

2021年11月13日 星期六

羅霖 10 年獨撐家庭 仍憧憬感情生活但信命不強求 #羅霖

羅霖的三名兒子已長大,她更於去年榮升奶奶,其22歲二兒子Jordan在美國結婚,一眾好友都祝福她快做嫲嫲。事隔一年,她渴望再升级嗎?「我仲未抱孫呀,唔 ...




羅霖的三名兒子已長大,她更於去年榮升奶奶,其 22 歲二兒子 Jordan 在美國結婚,一眾好友都祝福她快做嫲嫲。事隔一年,她渴望再升级嗎?「我仲未抱孫呀,唔心急,我鼓勵佢哋多啲二人世界,做咗爸媽後全世界嘅注意力就會畀晒 BB。雖然(我)未見過新抱,但係我哋好了解,我畀佢 100 分。佢哋好恩愛,又好想結婚,真係難得。呢個世界好多夫婦結婚都唔係真愛,好多係因為環境因素,搵到真愛而結婚,我真係好祝福佢哋!」羅霖透露自己早已將所有首飾分成三份,給三名兒子,更特別揀選了一枚戒指送贈新抱,待日後見面時親自給她。羅霖開心說 Jordan 已找到實習工作,並正儲錢修讀心理學碩士,所以免收他的家用:「做人最緊要搵到一份自己喜歡嘅職業。我入娛樂圈並非我想,當年入咗無綫兩年幾,做緊《真情》『雙雙』角色好受歡迎,但我要結婚就離開咗 TVB,諗返起真係好可惜,如果畀我再揀,我會繼續留低,唔會結婚。」





已離婚近 10 年,她自食其力把三兒子養大,回想起來有苦有樂:「我本來唔想再租樓,但最後決定用一層樓嘅錢供佢哋去美國讀書,佢哋知道o架。因為小朋友嘅知識係一世嘅,錢冇左可以再賺返嚟。」羅霖說自己 50 多歲年紀大,沒有樓在手不知怎麼辦,但無論如何也得供孩子讀書。她指兒子在單親家庭長大導致心理有陰影,所以會在他們面前扮強者,更不希望將負面情緒帶給他們:「我喊完出嚟都係對住佢哋笑。肥媽教我唔可以咁樣,教我要做戲,等佢哋知道媽媽辛苦,要懂得珍惜……記得一次我失聲,要寫紙仔,佢哋以為我就快死,一個煲粥、一個斟水,真係激死!以後我都要扮下嘢,要佢哋愛得及時。佢哋成日以為我得 30 幾歲,我 50 幾歲腰骨好痛,都要叫佢哋幫吓手……」





跟前夫已分開多年,羅霖表示也想和對方做朋友,更加希望兒子們愛爸爸。她認為夫婦離婚後成為陌路人沒問題,但對子女的成長就最好有商有量,可是對方的想法不同,她也沒辦法。「我教啲細路過時過節要有信息畀爸爸,因為你恨一個人,一世都會好辛苦,一定要放低(過去),面對未來,唔可以憎人,(憎人)只會折磨自己,好蠢!我唔講咁多前夫嘅嘢,我唔可以講佢嘅壞話,總之我哋對仔女嘅相處方法係相反。我講我自己好嘞,免得收律師信。佢而家都有家室,費事以為我仲掛住佢,哈哈,我講笑呀!」

被問及有否「第二春」,羅霖表示三名兒子也贊成她拍拖,她亦曾帶同小兒子跟男朋友一起旅行。不過,她怕因感情再遇挫折而崩潰,所以現在她只專注工作賺錢,暫時為了孩子放棄幸福。「以前將緣份放低晒,未來就要睇我自己嘅命運,有就有、冇就冇,冇得強求。如果遇到就係我嘅福氣,我希望對方能夠同我心靈溝通,好健康,唔好要我照顧,乜嘢年紀都得,不過最重要心地善良,但係我暫時未有對象。」




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://eastweek.my-magazine.me
鍾意就快D Share啦!