掃呢頁CODE去手機

2021年11月15日 星期一

劉威煌:劉威煌首間飲品聯營店開張 群星力撐! #劉威煌

由歌手劉威煌代理的台式飲品今年踏入第4個年頭,今日(14日)為其首間飲品聯營店舉行開張剪綵儀式,圈中好友海俊傑、伍仲衡出席到賀,而黎瑞恩、何婉盈、區永 ...






由歌手劉威煌代理的台式飲品今年踏入第4個年頭,今日(14日)為其首間飲品聯營店舉行開張剪綵儀式,圈中好友海俊傑、伍仲衡出席到賀,而黎瑞恩、何婉盈、區永權與太太等送上花籃恭賀。


本身已擁有3間台式飲品店的劉威煌表示與圈外朋友合資首次開聯營店,共投資過百萬港元,希望其台式飲品店下年進駐旺角及大埔開分店:「本來想喺將軍澳開店,但搵咗2年,等到依家依然插針都插唔入。」


劉威煌除了飲食版圖愈搞愈大之外,最近更成立製作公司,應美國男裝服裝品牌邀請擔任品牌形象及宣傳推廣,海俊傑及伍仲衡特登穿上由他贊助的服裝出席,威煌感動謂:「唔使多講㗎喇,我會永久贊助海俊傑及伍Sir(伍仲衡)永久任食、任飲、仲任穿服裝。」


剪綵儀式原本中午12時正舉行,但因伍仲衡遲大到,結果遲了半個鐘才舉行,他歉疚說:「頭先我冇啦啦去咗欣澳,明明揸車導航set咗上水,但導航就帶咗我去青馬大橋,仲入埋欣澳,心急到我不得了,我一早出咗門口㗎啦,要兩位老闆等埋才剪綵,極之唔好意思!」問到伍仲衡是否羡慕劉威煌愈搞愈多生意?他直言:「我好戥佢開心,唔會羡慕,因為我只喜歡做音樂,音樂就係我全部及唯一的生意,只想專心做好音樂,其他生意唔會諗。」


而海俊傑與太太晨早到場恭賀,他笑言:「為咗(劉威煌)隊長晨早起身都值得,其實我哋認識係因為細佬海俊文都係巨聲幫,當年隊長成日去我細佬屋企玩,之後就同隊長做咗好朋友,佢嘅嘢一定撐!」而海俊傑的太太早前開辦了香薰蠟燭工作室,他開心透露生意不錯,太太逢星期五、六、日都要教班,雖然與太太各有各忙,但兩人一定會爭取時間拍拖。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!