掃呢頁CODE去手機

2021年11月15日 星期一

C AllStar演唱會|自認恨攞叱咤組合金:攞到就可以喺台上面唱歌 #C AllStar #叱咤

《CAllStarCAllLive2021》昨晚(14/11)在九展MusicZone圓滿結束,CAllStar在騷後接受《香港01》訪問,梁釗峰指今 ...




《C AllStar C AllLive 2021》昨晚(14/11)在九展Music Zone圓滿結束,C AllStar在騷後接受《香港01》訪問,梁釗峰指今晚觀眾反應熱烈,除了因會場變小而令氣氛變得更親密,多了眼神交流外,也因今次門票並非公開發售,大家都更珍惜今晚演出:「其實唔止觀眾,我都好珍惜今晚,因為今次唱咗好多新歌,有啲仲要係首唱,所以感覺特別正。」

其中一幕令釗峰感動的,是觀眾遲遲未肯離開,一邊合唱一邊要求C AllStar安哥。King(吳崇銘)坦言四子對著歌迷會變得心軟:「以前佢哋會唱《我們的胡士托》,依家有首新歌畀佢哋唱,我哋就係咁心軟,見到佢哋咁就想畀啲愛大家。」至於令Jase(何建曦)印象深刻的,是否與On仔(陳健安)在台上的一吻?他解釋在《還有48小時》後,觀眾記得自己與釗峰親吻一幕,於是在台下大喊「咀佢」,又笑說:「我見到最近係On仔,咁咪咀佢,既然我又咀過你(釗峰),咁咪當集郵囉。不過呢啲都唔係個show本身嘅設定,都係曇花一現。」

演唱會中,Jase拿起一個金色樽,說手上的正是「組合金獎」。問到他們是否有意在叱咤頒獎禮有斬獲,他直言盼望有獎攞:「因為攞到金獎嘅話就可以喺台上面唱歌,我哋四個好耐冇一齊參加頒獎禮,好想一齊企喺頒獎台上面唱歌畀大家聽。方法就係攞到金獎,或者歌曲獎都得。你問我哋,我哋當然係想攞,但係都對今年所做嘅歌有信心。」

演唱會中提到,C AllStar將在11月26日推出概念大碟《人類世》,至今只有5首歌對外面世,以《集合吧!地球保衛隊》開始,透過不同章節探討「人類世」。他們也首度現場演繹收錄在內的新歌《北極熊的遺言》,負責監製的On仔直言過程中比想像順利,釗峰認為On仔的準備功夫充足:「一開始已經搵好晒啲參考,話畀我哋知想要咩聲,編曲差唔多做好晒先叫我哋錄,同埋因為佢都有份唱,佢會試好晒咪,我哋一行入嚟就唱得。」On仔說起網上有人以為今次新歌會與女歌手合作,原來那段類似女聲的部份由King演繹,King也說:「收到指示話要唱得溫柔啲,咁啱嗰度都好高音,就變咗好幼細。其實與其話係女聲,不如話呢吧聲音好純潔,呢個係On仔想做到嘅嘢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!