掃呢頁CODE去手機

2021年11月15日 星期一

周家怡:冇後悔離巢!周家怡捉緊所有機會:唔覺得自己紅 #周家怡

「英皇一姐」周家怡近年於影視圈大展拳腳,迎來事業高峰期!她事隔9年再拍無綫劇《星空下的仁醫》,飾演醫生的她事前為說服自己「轉行」行醫做了不少準備工作, ...






「英皇一姐」周家怡近年於影視圈大展拳腳,迎來事業高峰期!她事隔9年再拍無綫劇《星空下的仁醫》,飾演醫生的她事前為說服自己「轉行」行醫做了不少準備工作,上網搵海量手術片當煲劇:「最初睇係覺得好核突,但睇睇吓就麻木咗,今次可以入埋手術室做手術真係好好玩!」更搞笑自爆拍完劇一度走不出角色,代入感重到有日去醫院做身體檢查,險泊醫生專用車位。


重回「娘家」開工的她直言感受很大,踏入電視城一刻回憶即湧現,展開尋找「腳毛」之旅:「行番好多以前行過嘅路,同導演、編審、幕後同事吹水嘅地方,佢哋真係由細睇到我大,覺得人生眨吓眼就過咗10年,以前又喺呢度10幾年,好記得我係17歲入訓練班,啲感覺返晒嚟!」


以劇本行先


若然時光倒流,她直言都會揀「離巢」路,捉緊身邊所有演出機會:「點都試吓先,唔得先再算!明白到有好多嘢都唔係自己可以控制到,譬如有冇戲做、喺呢行仲行唔行到落去、觀眾鍾唔鍾意你,而我控制到嘅就係機會嚟到盡力做好個角色。」她續說不排除再接拍無綫劇,劇本可謂最大「利誘」,永遠都會是以作品行先。


她近年專注向電影發展,成功打響知名度,惟她謙爆拒認當紅,更笑言希望事業高峰期可以再高:「啲人成日都話我好正、好多嘢拍,但又唔覺得自己好紅,不過今年可以劇接劇咁開我都好感恩,尤其是好難得遇到好嘅團隊,同埋啲劇本都係我好鍾意,帶到唔同訊息畀大家反思。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!