掃呢頁CODE去手機

2021年11月15日 星期一

梁思浩:重返TVB搞通靈選秀騷!梁思浩碌人情卡請佘詩曼 #TVB #佘詩曼 #梁思浩

「鬼王」梁思浩和無綫世紀破冰,18年後光榮重返娘家,主持東南亞首個通靈選秀、無綫全新節目《通靈之王》,構思相當新穎。節目中他私碌人情卡請得6位至具人氣 ...






「鬼王」梁思浩和無綫世紀破冰,18年後光榮重返娘家,主持東南亞首個通靈選秀、無綫全新節目《通靈之王》,構思相當新穎。節目中他私碌人情卡請得6位至具人氣,來自不同門派的師傅或玄學家級任導師圑,包括李居明、麥玲玲等,在14集節目中學員透過不同的考驗選出冠軍成為「通靈之王」,而節目有2集前傳先介紹比賽,之後14集節目正式開始選秀。


日前思浩接受東網專訪時表示:「比賽係就好似搵特異功能嘅人咁,譬如要佢哋用自己嘅方法,去估牆後有幾多個男人、女人,參加者全部都係有料嘅,佢哋會計到出嚟。」而香港只是節目的第一站,第二季開始則在東南亞,如新加坡、馬來西亞,作全球性選秀。至於參賽的候選「通靈王」,他直言連自己都感意外及驚喜:「好得意,15個參賽者,有電影明星、亞洲小姐、TVB藝人,又或幫泰王睇風水嘅,全部都平均30歲,我冇諗過,佢哋轉咗行,因為玄學風水好搵錢。」


思浩話真心欣賞這班「環璄不變,心態變」的年輕參賽者:「放開眼光,試多啲新嘅嘢,覺得原有行業賺唔到錢、冇去向,咪試吓其他嘢。」正如沒有人知道陳自瑤是「新一代配音之王」,當時他亦有讚過她具配音天分,所以他覺得:「唔試又點知呢?」


他還爆料,指節目中還有大班圈中令觀眾驚喜的好友撐場,近年鮮在無綫出現但觀眾一直期待的藝人,將會在特別環節跟觀眾見面,其中一位就是跟他相識23年合拍《雪山飛狐》的佘詩曼(阿佘):「我打畀阿佘,點知佢二話不說話得,仲話我:『18年同無綫破冰喎,點解唔賀你呀!』佢依家喺成都拍戲,一返嚟香港就上我度,有啲嘉賓超過20年冇返無綫,佢哋個個都講我返無綫成為熱搜,原來大家咁有興趣,呢樣係意料之外。」


雖然外界對思浩重返無綫第一炮充滿期待,但沒有構成任何壓力,因為他再為無綫效力只為圓夢而非「求分數」,他說:「原來大部分人都鍾意睇大圑圓結局,感覺係家人返咗屋企。」但他沒有「返無綫返得遲」的感覺,因人與人之間要講緣分,冥冥自有主宰,否則若不是離開娘家,令他到有線、NowTV「深造」,助他取得「東南亞鬼王」之名,現終可載譽歸來:「大家覺得我今日可以咁光榮返去TVB咩?其實返嚟都遇上困難,但人唔係遇上困難就退縮囉,堅持到最後都會贏,每個人有條路,可以行遠啲,我唔會抹殺咗咁多年嚟喺其他電視台嘅功勞嘅。」對於回歸無綫後的感覺,他覺得:「既溫馨又陌生囉,好開心遇番啲舊同事,學柴九話齋:『人生有幾多個10年』。」


除返無綫任節目監製外,思浩已準備好兩個類似《金宵大廈》的劇本,不排除相隔逾20年再拍劇:「想我拍劇、做司儀都冇問題,新一代應該唔知我係拍劇出身,呢幾年我鍾意做創作,如果曾志偉要,我就畀劇本。」不過他亦有條件,就係要開心:「我喜歡同人合作寫劇本,仲要加入我哋嘅班底,要保住佢飯碗,可以集合黃宗澤、阿佘、吳家樂同苑瓊丹,當朋友聚會,要我再度多個劇本出嚟都得。」


Credit:
Sponsor Location:柏寧酒店
Markup:Mr Joe Chan Pak Cheung
Hair Stylist:Mr Billy Cheong by Hair Duo

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!