掃呢頁CODE去手機

2021年12月12日 星期日

海俊傑:被指係放料人 海俊傑10年冇見張惠雅:得啖笑 #張惠雅 #海俊傑

藝人海俊傑昨晚(11日)出席《歡樂滿東華2021》,他表示不用表演唱歌,只負責玩遊戲答問題,講到不少網民大讚他在劇集《十月初五的月光》的表現,他說:「 ...






藝人海俊傑昨晚(11日)出席《歡樂滿東華2021》,他表示不用表演唱歌,只負責玩遊戲答問題,講到不少網民大讚他在劇集《十月初五的月光》的表現,他說:「多謝所有觀眾支持,連續播嘅兩套劇都有好成績,之前套《星空下的仁醫》出到街成日被人叫院長,第二句就話:『你好乞人憎!』,第三句就係:『可唔可以同你影張相?』,今次喺《十》做個暖男,其實最初接呢個角色都有驚驚哋,監製搵我拍嘅時候,問我介唔介意演人哋老竇,我話最好唔好,仲有咁大個女,後來佢話係《十》,我話你早講。」


另外,對於張惠雅(Regen)重提昔日被傳介入陳法拉及薛世恒婚姻,並暗示是海俊傑「放料」給傳媒,他說覺得好好笑:「今日聽到經理人講我先知,覺得一頭霧水,我同Regen係拍劇集《有房出租》而認識,拍咗2季,合作得好開心,之後冇見10年,都唔知點解咁有趣會有呢個新聞。(因為佢話放料人姓海。)呢個圈好少人姓海,我都唔知,人哋把口我收唔到又阻唔到,我冇講過,完全唔知咩事。我喺呢個圈唔會理其他人嘢,我亦都唔會八卦女士們同邊個拍拖,件事得啖笑。(會唔會搵佢了解番?)唔會,大家都冇聯絡咁耐,唔會再去炒起,我咁多工作要做,又拍劇又出歌,無謂嘅新聞唔會理。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!