掃呢頁CODE去手機

2021年12月9日 星期四

專訪|羅天宇認事業遲滯係分手契機:財政有影響喺關係上都有磨擦 #羅天宇

今年34歲的羅天宇,原版《十月初五》播出時大概12、13歲,對原作記憶淺薄,今次拍攝前做足功課:「監製都有同我哋講,可以睇原版參考下,太細個睇完全冇乜 ...






今年34歲的羅天宇,原版《十月初五》播出時大概12、13歲,對原作記憶淺薄,今次拍攝前做足功課:「監製都有同我哋講,可以睇原版參考下,太細個睇完全冇乜印象,再次睇就當係新劇睇,都有好多感覺,好觸動到我。」原版司徒禮信由馬浚偉飾演,當年他只有29歲,新版《十月初五》由澳門轉移到流浮山拍攝,羅天宇形容新版更青春,年輕,而他的禮信,比原版更活潑。

觀眾一直比較兩個版本的差別,羅天宇希望觀眾可以當新劇般接受,欣賞新版將原版Q姨一家人的溫馨感覺重現。但一提到當年原版最高曾有46點收視,內向的羅天宇無奈承認對自己演技信心不足:「我係編審睇返啲片打俾我,話我知好唔好,我先喺呢啲位攞到啲自信返嚟。」他說,從別人口中慢慢建立信心,所以不曾想像挑戰視帝。

與視帝的距離

入行13年,羅天宇3年前獲提名最佳男配角(《跳躍生命線》)、上年提名最佳男主角(《香港愛情故事》),他說以前在訓練班,每逢台慶都企最後排,再每隔幾年往前,充滿成功感,但注意力漸漸由企位移到演技:「有啲場口演得唔好,自己會知,或者睇返見到有好多不足,知自己仲有進步空間,寧願一步一步行上去,好過一嚟就畀部主角你。」

他覺得自己與視帝仍有好大距離:「天份上係比較弱,入行前對戲劇認識唔大,我所有嘢都係入行之後一步一步學返嚟,喺呢方面會比其他演員慢。」之前曾考慮到外國三個月短期進修,但因為疫情而打消念頭,現時在香港學唱歌、語文、演戲,多方面增值。

今年回巢的曾志偉、王祖藍,在不同場合都提到會與內地有更多合作,《十月初五》作為張智霖、余詩曼的代表作,在內地有一定人氣,各種蛛絲馬跡都令人覺得新版想為演員鋪路往內地發展。羅天宇說一切等公司安排,自己只會考慮尋求突破,甚至曾考慮過去其他地方發展:「之前有諗過台灣,中間係有段時間朋友問我想唔想去台灣試下。」他亦透露試過寄片參加外國劇集試鏡,可惜沒有回音。

「我另一半都未有!」

事業慢慢發展,連戀情亦一樣進度緩慢。雖然外間稱呼他做「女神收割機」,不過他卻停在單身狀態,「我另一半都未有!」羅天宇對自己的理想狀態,是希望事業行先,可以作為哥哥照顧屋企,又有能力照顧另一半,更自爆以往因為事業不順,影響到感情:「過往感情上有啲問題,可能由於喺能力上唔夠、自己對自己信心唔夠、或者喺事業上未係好穩定,對感情都會有一定影響。財政上都有影響,喺關係上都會因為咁有磨擦,自己都俾壓力自己。」

「女神收割機」羅天宇又發功 入行13年與8位女神傳緋聞!

2014年兩人的舊照流出,才令戀情曝光,不過當時兩人已經分手。羅天宇與林芊妤(Coffee)的戀情應該是三段情之中最早的,據傳兩人相識於微時,羅天宇亦是林芊妤的初戀男朋友。(網上圖片)


當年林芊妤(Coffee)處於事業奮鬥期,憑籍《畢打自己人》《耀舞長安》以及在《耳分高下》中的「Sing之天使」雪梨而開始為人所認識,特別是《衝上雲霄II》中飾演馬國明的女友而受人關注。(電視截圖)


後來爆出不雅新聞後,林芊妤(Coffee)才轉行成為瑜伽導師。(IG@coffee89921)


2018年Coffee與圈外男友結婚,生活十分美滿。(ig@coffee89921)


2020年IG追蹤人數 排行榜第7位,林芊妤,92.9萬 位追蹤者。(IG@coffee89921)


羅天宇與湯洛雯的戀情約於2014年開始,亦是湯洛雯參選香港小姐後的第二年。當年羅天宇與湯洛雯更被喻為是「金童玉女」的一對。(網上圖片)


可惜兩人感情推持了4年就結束。(湯洛雯IG)


又靚又性感。(湯洛雯IG)


2020年,湯洛雯和馬國明的戀情曝光。(Instagram@roxannetong)


湯洛雯在《失憶24小時》中做女主角,慢慢成為TVB一線女星。(葉志明攝)


在早年訪問中,羅天宇也直認自己曾與苟芸慧拍拖,並說:「其實我同佢哋一齊嘅時候佢哋仲未係女神。」(資料圖片)


2008年,苟芸慧參選多倫多華裔小姐競選贏得冠軍,2009年參選國際中華小姐競選贏得冠軍,其後加入娛樂圈。(YouTube影片截圖)


入行後苟芸慧拍劇經驗不多,但卻被網民封為「女神」。(IG@joyfulck)


2016年約滿TVB後,2018年苟芸慧就與陸漢洋結婚。(joyfulck@IG)


無獨有偶,羅天宇與三位前女友都是相識於微時,還未是「女神」的時候就相戀。到底應該說羅天宇有眼光,還是他能為女藝員帶來幸運?


羅天宇直言現時身邊未有一位「the one」出現,問到會否心急想拍拖,他嘆了一口氣才回答:「又冇喎,依家要好謹慎去開始下一段感情,要諗得好清楚、認識耐咗,清楚個嗰可行先會去試,唔會謬謬然去拍拖。」

以前好在意台慶企位。(劉一立攝)


羅天宇對自己好冇信心,要從其他稱讚中慢慢建立。(劉一立攝)


羅天宇對自己好冇信心,要從其他稱讚中慢慢建立。(劉一立攝)


對於感情,不敢輕易踏出一步。(劉一立攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!