掃呢頁CODE去手機

2021年12月9日 星期四

王丹妮(Louise):王丹妮謝票超過70場 爆老公羅孝勇唔讚佢 #Louis #羅孝勇

模特兒出身的藝人王丹妮昨晚(8日)現身品牌活動,憑電影《梅艷芳》而人氣急升的她表示之前一直忙電影宣傳,本月才正式有模特兒工作,並透露稍後還有幾場謝票活 ...






模特兒出身的藝人王丹妮昨晚(8日)現身品牌活動,憑電影《梅艷芳》而人氣急升的她表示之前一直忙電影宣傳,本月才正式有模特兒工作,並透露稍後還有幾場謝票活動:「我想日日都去謝票,雖然攰但係好開心,可以見到觀眾親自講聲多謝,我係以好開心同好感恩嘅心,會情不自禁同大家鞠躬,大家反應都好熱情。之前謝票有答問同唱歌環節,現場氣氛好好。(參加咗幾多場謝票?)冇數過,每個星期六、日都會做,可能夾埋超過70場,希望衝破100場。(你睇咗幾次?)睇咗2次完整,因為謝票冇得睇晒整套戲。(老公羅孝勇呢?)佢都應該係睇咗2次,一次首映,一次包場睇。(佢有咩感想?)佢話以你為驕傲,好戥我開心,話大家都咁鍾意套戲,佢冇讚我太多。」提到聖誕,王丹妮稱已預早向公司請假幾天跟家人慶祝:「工作還工作,但都要預留時間陪家人。(會點慶祝?)我有個神秘活動,我會做個靚媽咪煮聖誕大餐,希望留畀小朋友美好回憶。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!