掃呢頁CODE去手機

2021年12月27日 星期一

關嘉敏:關嘉敏影寫真出奶水 有苦自己知 #寫真 #關嘉敏

女子組合Bingo成員Carman(關嘉敏)早前拍攝兩輯性感相,除有床照外,同場加演出浴相,性感程度爆燈。雖然美感十足,但有苦自己知,佢話:「雖然喺室 ...






女子組合Bingo成員Carman(關嘉敏)早前拍攝兩輯性感相,除有床照外,同場加演出浴相,性感程度爆燈。雖然美感十足,但有苦自己知,佢話:「雖然喺室內影,但有冷氣,同埋拍攝時間又長啲牛奶會變凍,要不停加熱水,原來浸牛奶浴,啲皮膚真係會滑啲,所以每次轉身都好容易跣親,有次我坐唔穩,成個頭浸咗落啲奶水度,好在冇嗆親。」


佢又話雖然整個圑隊已合作過又是全女班,但因為平時除工作外甚少影性感相,所以拍攝初期都有點尷尬,影浸牛奶浴要打得「底」:「除咗怕醜,如果走光就唔好啦,同埋我今次影相都有keep 身形嘅,呢個係我專業態度表演,我唔想要工作人員執咁多相,唔想增加人哋工作量。」


Carman直言希望可以推出寫真集留作紀念,笑住話年紀再大啲,就好難影到青春嘅感覺,希望下次可以再挑戰更性感底線:「人要試唔同嘢,再影性感相時,想多啲元素,好似外國啲嗰有fashion、outlook嘅性感,同時想做啲有意義嘅事,譬如好似日記咁,講吓我嘅演藝或成長路,或者係慈善寫真集。」


一直以打拳keep fit嘅佢有留意無綫劇《拳王》,更恨出口說想參演類似角色:「如果開拍《女拳王》,好望有份參與,其實我學拳嘅師傅洗灝英就係呢齣劇嘅顧問,喺齣劇未出街前,師傅都有同我講拍攝經歷,知3位男主角好叻,練得好辛苦又要顧及文戲,好想同佢哋幾位前輩合作,最好有動作。上次拍劇我畀打,唔係做打人嗰個,都拍得好興奮,搞到成晚失眠。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!