掃呢頁CODE去手機

2021年12月19日 星期日

林盛斌請王馨平做Talk Show嘉賓:以前放佢張Yes Card喺銀包 #林盛斌 #王馨平

今次TalkShow出現不少不文或有味笑話,他就解釋說:「我唔係話要講粗口令大家笑,而真係事實,我真係聽到我個女個同學講一啲好粗俗嘅說話,我先講出嚟畀 ...






今次Talk Show出現不少不文或有味笑話,他就解釋說:「我唔係話要講粗口令大家笑,而真係事實,我真係聽到我個女個同學講一啲好粗俗嘅說話,我先講出嚟畀大家聽。」談到為什麼找來王馨平做嘉賓,他明言王馨平是她在學時期的「女神」,還曾經放了一張她的Yes Card在銀包,說:「我鍾意咗佢廿幾三年。」記者問:「泳衣照?」他立即說:「佢邊有着過泳衣㗎!」再追問他是否有向王馨平提及過Talk Show時,他回答:「有,我同講佢係正能量嘅。」再追問阿Bob有否向王馨平提及自己怎樣喜歡她,阿Bob就尷尷尬尬的說:「邊有,講咗都唔知佢嚟唔嚟。」

個騷係唔錯嘅。(葉志明攝)


個騷係唔錯嘅。(葉志明攝)


個騷係唔錯嘅。(葉志明攝)


對阿Bob又認識多咗。(葉志明攝)


對阿Bob又認識多咗。(葉志明攝)


對阿Bob又認識多咗。(葉志明攝)


阿Bob以自身經歷鼓勵別人。(葉志明攝)


阿Bob以自身經歷鼓勵別人。(葉志明攝)


阿Bob以自身經歷鼓勵別人。(葉志明攝)


講吓家庭樂。(葉志明攝)


講吓家庭樂。(葉志明攝)


講吓家庭樂。(葉志明攝)


阿Bob。(葉志明攝)


仲有王馨平做嘉賓。(葉志明攝)


仲有王馨平做嘉賓。(葉志明攝)


仲有王馨平做嘉賓。(葉志明攝)


仲有王馨平做嘉賓。(葉志明攝)


講吓個仔。(葉志明攝)


阿Bob。(葉志明攝)


阿Bob。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!