掃呢頁CODE去手機

2021年12月19日 星期日

《全民造星IV》:全民造星IV︱同Jer被傳緋聞被圍插 Alice:當睇唔到! #全民造星IV #造星IV

《全民造星IV》今日(19日)舉行記者會,20強參賽者現身表演及拉票,之前跟MIRROR成員Jer(柳應廷)傳緋聞的Alice(許寶恆)表演跳舞,心情 ...






《全民造星IV》今日(19日)舉行記者會,20強參賽者現身表演及拉票,之前跟MIRROR成員Jer(柳應廷)傳緋聞的Alice(許寶恆)表演跳舞,心情似未受影響,受訪時問到傳聞,她斬釘截鐵地說:「都係假,所以冇乜回應。我同佢私下冇聯絡,比賽後亦都冇見面,之前只係喺工作群組傾偈,唔知點解有咁嘅傳聞。(緋聞傳出後,有冇搵過對方傾?)冇聯絡,反而(經理人)Wing有同我傾。(搵你照肺?)佢叫我唔好驚,佢好清楚我同佢(Jer)之間只係老師同學生關係,佢叫我唔好衝動,佢怕我唔開心。(傳Jer因為你而同女友分手?)我唔係好清楚佢哋嘅感情事,我亦唔識佢女朋友。」


講到感情狀況,Alice表示現時單身,之前有拍拖,但參加比賽後已經分手,是幾個月前和平分手,比起Jer事件更早發生。問到有否因此事而被粉絲攻擊?她坦言:「支持我嘅都好信我,都有其他人入我嘅社交網鬧我,我當睇唔到。(有冇影響心情? )有影響,頭一兩日有唔開心,依家專注比賽。」


Candy生日願望加入女團


另外,今日(19日)是其中一位參賽者Candy(王家晴)的19歲生日,獲現場粉絲向她獻唱生日歌,她表示感到開心又特別,可以跟粉絲見面及一齊慶祝,問她會有甚麼慶祝活動?她說:「今年冇乜,前一晚同屋企人食飯,一陣會去粉絲幫我做生日應援嘅地方打卡,因為最近都忙於準備總決賽表演嘅項目,可能過咗比賽先慶祝。(生日願望係加入女團?)其中之一。(有冇信心入?)睇吓(經理人)Wing想唔想揀我,我個目標係總決賽做好自己嘅項目,畀大家睇到我嘅突破同新嘗試。」


三甲肯定會加入女團


《全民造星IV》女團經理人戴穎(Wing)受訪時透露決賽當晚三甲會加入女團,但女團人數待定:「我自己係想10個人之內,但的確好多變數,比賽後我哋會舉行閉門會議,大家會決定其他女團人選,96位參賽者都在考慮之列,但我覺得20強參賽者會優先考慮。(做女團要有咩條件?)人氣、表演行先,同埋考慮佢哋擔當嘅角色。(有咩人負責開會挑選? )台前幕後有同佢哋相處過嘅人,同埋一定要每集都有睇過。我自己當然有心水。」她稱預計明年初會宣布女團成軍,問到是否會隨即開騷 ?她說:「籌備中。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!