掃呢頁CODE去手機

2021年12月19日 星期日

王君馨離開TVB結束14年合作關係 感謝監製導演曾畀機會 #TVB #王君馨

王君馨離開TVB結束14年合作關係感謝監製導演曾畀機會35歲的王君馨(Grace)加入TVB已有14年,但於今年10月傳出她因不滿劇集《超能使者》的海 ...




王君馨離開TVB結束14年合作關係 感謝監製導演曾畀機會



35歲的王君馨(Grace)加入TVB已有14年,但於今年10月傳出她因不滿劇集《超能使者》的海報及宣傳片被忽略,而且傾續約時有感被冷待,已有傳她打算離巢。今晨(18日)她在社交網正式宣布與TVB結束賓主關係,並晒出一張穿畢業袍、戴四方帽,站在TVB的55周年布景板前照片,她留言稱自己畢業,並細數入行以來的點滴,最後就祝願「各位同事保重,江湖再見!」

 

王君馨與TVB結束14年的賓主關係。
王君馨與TVB結束14年的賓主關係。


 

有傳王君馨不滿遭《超能使者》宣傳冷待,而心淡離巢。


 

王君馨(左)當年在港姐奪得亞軍、最上鏡小姐及國際親善小姐三個獎。


王君馨寫道:「我畢業感覺上好似喺一間學校由BB班讀到高中畢業。由選美開始,到舞動奇蹟;跟住做主持、做司儀,開始我嘅演戲生涯;到星夢嘅唱歌比賽,再參與到好多年嘅台慶表演等等。好感恩呢14年可以試到咁多唔同範疇嘅演藝工作,讓我更加知道我對performing arts 嘅熱誠同喜愛。大家成日問我:唱歌跳舞演戲你最鍾意邊樣?停一停、諗一諗,點解係都要揀?無論係唱歌演戲跳舞,我都唔會停落嚟,因為三樣都俾到我唔同嘅挑戰同埋滿足感!

「喺呢度,好想感謝每一位照顧過我嘅好同事,教我中文、教我化妝整頭、教我演戲,或者教我點樣做一個更好更有毅力嘅人,尤其係我幾位經理人:Derek爸爸、Amy媽、阿正、Veronica同埋樂小姐,真的辛苦晒你哋我衷心多謝你哋每一位!亦都多謝每一位俾過機會我嘅監製同導演。喺每一個劇集或者節目上面都俾咗好多空間我去學習,同埋嘗試好多唔同嘅角色!我第一日入行就係21歲嘅生日5月5號。今日最後一日亦都有呢個邁向55週年嘅里程碑俾我。It's been a great journey here and I wouldn't have changed it for anything because it made me into the person I am today!Thank you TVB!各位同事保重,江湖再見!」

 

王君馨於2007年參選港姐。


 

王君馨穿上畢業袍宣布離開TVB。


 


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!