掃呢頁CODE去手機

2022年1月2日 星期日

叱咤2021:叱咤︱鄭欣宜奪雙料歌后 有一個人喊得勁過佢 #叱咤 #鄭欣宜

歌手鄭欣宜在叱咤樂壇頒獎禮首奪「叱咤樂壇女歌手」金獎及再奪「我最喜愛的女歌手」,成為雙料歌后,台上領獎時,感動爆喊。回過氣後受訪,她心情仍未平復,從未 ...






歌手鄭欣宜在叱咤樂壇頒獎禮首奪「叱咤樂壇女歌手」金獎及再奪「我最喜愛的女歌手」,成為雙料歌后,台上領獎時,感動爆喊。


回過氣後受訪,她心情仍未平復,從未奪過女歌手獎,一嚟就奪金,感覺好癲好癡線,她說:「我頭先漏咗講,真係唔關我事,係公司不斷喺2021年不斷幫我出好多作品,大家不斷聽到我嘅聲音及MV,周圍都係我,所以先至留意番我,有呢個成績。(攞獎攞到手軟?)好癡線,好多謝大家投我票,無忘記我,繼續不斷保持望住我和聽我作品,冇放棄我,先有今日兩個獎。」
她笑言台上不算好激動,許廷鏗比她喊得厲害,「我坐車嚟頒獎禮時,我諗番起10年前我同許廷鏗和林欣彤同一年參加第一個叱咤,今日我哋坐嘅位置唔同咗,人生經歷都唔同咗,原來眨吓眼已經10年,我做歌手10年,呢兩個獎有更多特別意義。」


身為星二代的她,感覺對得住在天之靈的媽媽?欣宜自言從不當自己是星二代:「我淨係知道每個人喜好唔一樣,最緊要做好每個作品,我之前成日講笑,每一年都妄想症覺得係我攞,真係必須用呢個心態,先至做好每一個工作,好似吸引力法則一樣。」


泳兒諗過可能要轉行


而歌手泳兒憑《荊棘海》在叱咤樂壇頒獎禮奪得「歌曲獎」第10位,得獎時激動得爆喊,受訪時她再次感動落淚:「攞完新人獎之後,15年冇上叱咤,好似冇乜機會,3年前推出暗黑系列係抱住豁出去心態,如果唔得就係事業嘅終結,有諗過可能要轉行,但我咬緊牙關,半夜練歌,拍MV又跳落水,最後係呢啲暗黑系將我帶上台,之前有啲人唔睇好,覺得呢啲歌太偏,但估唔到可以令我事業重生,所以好激動!」


她又說頒獎禮前朋友、同事都有send message給她,希望她可以上台攞獎,令她坦言有壓力:「如果上唔到台大家就會失望,但好開心可以上到台,所以特別開心激動。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!