掃呢頁CODE去手機

2022年1月2日 星期日

叱咤2021:成軍3周年零慶祝疑被ViuTV「放養」 ERROR咁樣答 #ERROR #Viu #ViuTV #叱咤

組合ERROR在叱咤頒獎禮全晚坐冷板凳,他們坦言沒有失望:「預計之內,我哋未試過喺叱咤攞獎,次次都期望下一年攞獎,或者做表演嘉賓都好,唔好嘥咗套靚衫。 ...






組合ERROR在叱咤頒獎禮全晚坐冷板凳,他們坦言沒有失望:「預計之內,我哋未試過喺叱咤攞獎,次次都期望下一年攞獎,或者做表演嘉賓都好,唔好嘥咗套靚衫。」而講到保錡與女友張沛樂(沙律)傳分手,他即落閘謂:「感情事唔方便回答。」193即幫口,謂可以邀請保錡上其戀愛節目做嘉賓, 問保錡夠不夠膽?他沒有回答,Dee及肥仔即幫手解圍:「感情從來不易。」


而講到他們與MIRROR同是成軍3周年,但慶祝活動就要自己搞,疑似被ViuTV「放養」,網民戥他們抱不平,193即笑言:「如果要我哋自己搞就唔會搞,因為冇人工,個活動係公司安排。」Dee亦謂:「網友代抱不平好開心,但其實係我哋好乖,幫公司慳budget。」肥仔亦笑言:「其實MIRROR仲慘,佢哋3周年要一日做3場show,但我哋打完保齡球就可以返屋企打邊爐,仲有禮物拎。」他們又謂現已準備錄新歌及有新計劃,目標是歌影視綜藝四棲發展。


抵死的保錡又扮姜濤笑言:「我哋係謙卑嘅人,要用作品說話。」肥仔亦笑姜濤「亞洲第一」言論是指ERROR:「佢講嗰陣係望住我哋講,而佢頭先唱歌喊就唔敢望我哋,因為怕咗我哋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!