掃呢頁CODE去手機

2022年1月2日 星期日

叱咤2021:揚言香港樂壇做亞洲第一 姜濤爆金句:遠大目標源自細節 #叱咤 #姜濤

人氣男團MIRROR在叱咤頒獎禮上,奪得3個團體獎項及5個個人獎項,對此Lokman大表滿意及預料之外:「攞一個獎都開心啦,更何況攞咁多個獎。」講到A ...






人氣男團MIRROR在叱咤頒獎禮上,奪得3個團體獎項及5個個人獎項,對此Lokman大表滿意及預料之外:「攞一個獎都開心啦,更何況攞咁多個獎。」講到Anson Lo奪得歌曲獎第9位,表示非常開心:「因為自己有份一手一腳籌備呢首歌,都諗番起籌備過程嘅辛酸。」提到林海峰頒「我最喜愛的男歌手」時,整蠱他及姜濤等人,他即笑言:「嚇死我,我嗰下呆咗,唔敢相信,好猶豫!(最後唔係你攞有冇失望?)唔會,我冇諗過攞獎。」


而姜濤被玩都保持鎮定,他笑言:「上年攞獎O嘴反應太多Cap圖,今年我提自己表情唔好咁傻。」而講到他打籃球發火片段都被擺上枱,他謂冇嬲:「成件事好搞笑,好有創意。」提到姜濤冧莊奪得「我最喜愛的男歌手」及「我最喜愛的歌曲大獎」,表演時更激動爆喊,他坦言想起已故好友:「首歌係寫畀佢,年尾特別諗起佢,但我要講唔好意思,唔應該喺台上喊。」而講到他希望香港樂壇成為亞洲第一,他解釋:「喺頒獎禮見到好多優秀歌手同音樂人,覺得好有信心,不過我冇咩大計,遠大目標都係源自細節,所以會做好啲歌。」Stanley即笑言當時聽到此言論都嚇親:「但姜濤唔係淨係講佢自己,係講新世代香港音樂人都好出色。」


而Jer得歌曲獎第6位,表示很有意義,是人生首個歌曲獎:「上年推出3、4首歌都表達到自己嘅訊息,之後會做多啲歌。」講到女友Kelly在社交網寫道「2021揭露人類真本性」,令二人情已逝傳聞更似層層,對此他有點驚訝表示:「大家有太多揣測,所有揣測都唔係真,佢所指嘅係咩冇人知,得佢自己知。」問到現時二人關係?Lokman及Anson Kong即解圍叫大家給他們空間,Jer就說:「好多嘢我之前已經講過,依家希望集中事業。」


至於講到Edan奪得「生力軍男歌手」銀獎,敗給張天賦(MC)可有失望?他即謂:「冇,本身唔係為攞獎而做音樂,都冇諗到可以攞獎,依家有獎攞已開心,MC係實至名歸,我好鍾意佢啲歌,係我學習榜樣,我唔會唔開心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!