掃呢頁CODE去手機

2022年1月9日 星期日

Alvin Goh:「牛下女車神」李慧詩變身時尚女王 Alvin Goh讚可塑性高 #Alvin Goh #吳吉倫 #李慧詩

首位為奧斯卡得主設計形象的華裔造型師AlvinGoh(吳吉倫)近日為「牛下女車神」李慧詩(Sarah)設計全新造型,將她變身時尚女王,顛覆過往的形象, ...






首位為奧斯卡得主設計形象的華裔造型師Alvin Goh(吳吉倫)近日為「牛下女車神」李慧詩(Sarah)設計全新造型,將她變身時尚女王,顛覆過往的形象,令人眼前一亮。


Alvin Goh稱為Sarah設計造型前要求跟對方見面,親身感受一下她的為人:「我未見佢之前以為佢唔係鍾意扮靚嘅人,見到佢我就知道佢係一個想Have Fun嘅女仔,一個好鍾意扮靚嘅女仔,所以好放心同開心,因為我可以有好大嘅發揮空間。我睇過佢之前拍嘅造型,發現佢之前冇試過靚女嘅造型,所以我通過化妝同服裝幫佢大變身。我仲親自幫Sarah化妝同設計妝容,其實我好少落手落腳幫人化妝,但係我好想畀佢一個好大嘅改變!」


Alvin Goh大讚對方的可塑性高,有無限可能,又稱讚她充滿活力:「其實當日我已經影夠相,已經可以停,但係佢仲不停擺甫士畀我影更加多唔同角度,呢方面我好佩服佢,勁多Energy,不愧係一個非常有堅持同熱情嘅奧運運動員。」


另外,講到對去年的總結及新一年展望,Alvin Goh坦言去年對他來說是突破性的一年:「我做咗人生第一個奧斯卡頒獎禮為韓星尹汝貞女士設計造型,但我覺得最重要係我好用心去進修,上咗好多網上課程,其實呢啲課程同我嘅職業係完全冇關係,純粹係我想更了解自己。」他透露新一年會有很多不同項目,其中一個是將會跟范冰冰製作面膜的公司有新合作。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!