掃呢頁CODE去手機

2022年1月27日 星期四

周迅:拍劇打真軍嗌對手大大力 周迅自揭雙人床點用 #周迅

內地「三金影后」周迅好戲就係人都知,但大家又知唔知佢嘅演技點解可以達世界級,咪因為佢真係好鍾意研究演技囉,否則佢唔會夜夜同劇本同床,而且唔係一本,而係 ...






內地「三金影后」周迅好戲就係人都知,但大家又知唔知佢嘅演技點解可以達世界級,咪因為佢真係好鍾意研究演技囉,否則佢唔會夜夜同劇本同床,而且唔係一本,而係成幾大棟咁多嘅「劇本山」,問你服未?周迅喺一個內地節目中就話自己拍戲時真係好認真,好認真同好認真嘅,為咗徹底揣摩個角色,佢話:「會將劇本放在床上,一半放劇本,一半睡人,我這一半的雙人床全都是劇本甚麼的,我就睡那一邊。」


佢覺得演員都會有自己入戲嘅方式,好似多年前拍內地宮鬥劇《如懿傳》時,為求逼真,佢會主動要求對手大大把車埋佢塊面度先算數:「可能我的方式,我需要他們真打我。」雖然好多粉絲都嗌心痛,覺得借位咪得囉,況且始終佢都成40幾歲,面皮雖然冇後生時咁薄,但一定會痛,吓吓「打真軍」,容乜易愈打愈鬆。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!