掃呢頁CODE去手機

2022年1月27日 星期四

TVB七線藝人自救 「A貨王浩信」林俊其組「春夏秋冬」拍YouTube #TVB #春夏 #王浩信

由陳俊堅、鄭雋熹、程浩駿、林浩文及姚宏遠五位七線藝人擔大旗的話題綜藝節目《七線人棄王》播出後話題十足,據知節目自上架後一直高踞myTVGold收費用戶 ...




由陳俊堅、鄭雋熹、程浩駿、林浩文及姚宏遠五位七線藝人擔大旗的話題綜藝節目《七線人棄王》播出後話題十足,據知節目自上架後一直高踞myTV Gold 收費用戶點擊排行榜十大之列,亦是付費綜藝節目之冠,成績斐然。近年不少七線藝人都開始拍YouTube自救,最近又有4位七線藝人包括有「A貨王浩信」林俊其、何晉樂以及兩位被網民列為「衰十一」嫌疑人而一夜成名的陳嘉俊和陳戩浩組成的「4S 春夏秋冬」。

當中,現年25歲,身高183cm的「A貨王浩信」林俊其因樣貌及聲線酷似「視帝」王浩信,並三度在劇集《兄弟》、《反黑路人甲》及《踩過界II》中,飾演其角色的年輕版和擔任替身而為人認識。2020年,他在《愛.回家之開心速遞》裡飾演「藍浩信(Signal)」一角,再次受到不少觀眾注目。機會多多的他最近又與余德丞主持的TVB J2節目《真.女神轉身》。他接受《香港01》訪問時,就提到因演員的工作不穩定,因此希望在空閒時有更多演出機會而成立「4S 春夏秋冬」:「其實我同樂仔兩年前已經有呢個諗法,直到一直再拍《飛虎》就真係拉埋嘉俊同Darryl一齊玩。」

他們的YouTube Channel以短劇為主,問道製作費會否相當高時,林俊其就稱所有製作都是四子一腳踢:「投資咗4位數左右,其實拍攝、打燈同剪片全部都係我哋自己做,所以成本唔高。」林俊其更透露四人感情猶如家人:「我哋4個互相扶持同依靠,喺公司見到佢哋都好似見到屋企人咁。」至於問道介不介意經被稱「A貨王浩信」:「其實都係優勢嚟,能夠似一個咁靚仔嘅『視帝』,而家入咗行3年啲同事都會叫我浩信,不過能夠叫返我真名就比較好,我都知佢哋好難改口,所以冇咩所謂。」

點撃下圖睇真啲:

都好靚仔!(IG/@krisllck)


都好靚仔!(IG/@krisllck)


都好靚仔!(IG/@krisllck)


都好靚仔!(IG/@krisllck)


男神!(IG/@krisllck)


男神!(IG/@krisllck)


男神!(IG/@krisllck)


男神!(IG/@krisllck)


男神!(IG/@krisllck)


雖然一度傳被公司力棒,但林俊其就坦言未感受到:「我覺得自己係8、9線藝人,我咩角色都肯做,我都幾捱得嘅,嚟緊都想拍劇為主。」而記者打給何晉樂本詢時,他就表示正在做Part Time,他回覆指希望藉此可以有更多演出機會,提到他與聲夢學員Rock(何晉樂)撞名,他就稱:「唔緊要,一個唱歌一個演戲。」喜歡表演的他更指會一直堅持演藝夢:「有戲做就OK,係一種磨練。」

點撃下圖睇「春夏秋冬」:

值得支持!(IG/@4seasons_ssaw)


值得支持!(IG/@4seasons_ssaw)


何晉樂!(IG/@4seasons_ssaw)


林俊其!(IG/@4seasons_ssaw)


陳戩浩!(IG/@4seasons_ssaw)


陳嘉俊!(IG/@4seasons_ssaw)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!