掃呢頁CODE去手機

2022年2月21日 星期一

謝天華:「狠心」離港8個月!謝天華自認不孝子 #謝天華

薛家燕、范振鋒和思敏邀請了久未在港露面的謝天華做嘉賓,並以視像直播訪問。早前在內地忙完綜藝節目《披荊斬棘的哥哥》及《大灣仔的夜》的天華,趕返香港與家人 ...






薛家燕、范振鋒和思敏邀請了久未在港露面的謝天華做嘉賓,並以視像直播訪問。早前在內地忙完綜藝節目《披荊斬棘的哥哥》及《大灣仔的夜》的天華,趕返香港與家人過年,離港8個月的他坦言掛住老婆仔女:「上去時間一定長,唔可以隨時搭飛機返香港,返嚟又要隔離,隔離28日我都試過,我覺得自己係不孝子,搵食無可避免。」


天華回港時吩咐太太不要告訴孩子,點知7歲的大仔天天,看到爸爸竟呆了兩秒,如在夢中。提到拍攝《哥哥》時,與小春、林曉峰、MC Jin同房,他說:「我由細到大未試過同其他人住宿舍,四條麻甩佬同房,仲要被人警告唔好講咁多廣東話,但轉頭又唔記得,我哋基本上冇早瞓過……宿舍係好多回憶,收工大家喺度Man’Stalk。」家燕搞笑問:「都係講女人嗎?」
在綜藝節目中,天華被指廚藝了得,他笑說:「講真,我哋一啲都唔叻,屋企煮飯食都ok,開門做生意煮嘢畀人食係兩碼子事,低估咗件事,一起身就要拍,又要決定邊個係店長?邊個負責買餸?真係攰到死……」講到新一年大計,天華話:「有幾個方向,電影、網劇,真人騷亦有,仲有演唱會,(你哋大灣仔都可以開騷?)諗緊要就5個人個期,可能第時大家喺唔同空間都可以開到演唱會……」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!