掃呢頁CODE去手機

2022年2月21日 星期一

黃妍(Cath):黃妍床戲接床戲 崩壞世界找到愛 #黃妍

唱作女歌手黃妍(Cath)推出今年首隻新歌《LittlePeople》,MV正式拍攝前,她做足準備工作:「去到拍攝地時,我覺得好放心同好開心,因為ex ...






唱作女歌手黃妍(Cath)推出今年首隻新歌《Little People》,MV正式拍攝前,她做足準備工作:「去到拍攝地時,我覺得好放心同好開心,因為exactly就係我腦裏面諗緊嘅《Little People》畫面。」


為了貼題,導演邀請了7位歌手、演員及素人,包括Cath的同門唱創歌手Michael C、女演員Alma Kwok(郭爾君)及Yoyo Fung(馮海銳),來演繹MV中各個有不同含意的愛的故事。而MV概括來說,可算是「床戲接床戲」,不過床戲都是有理由的,她解說道:「導演喺MV中整咗好多細節位,其中有一個係喺Background度有塊好大嘅百家布,裏面其實係我哋咁多個演員演自己故事時嗰張床單,我哋每個人張床單都唔同pattern,最後變成一塊百家布,就係代表住所有人都係Little People。」而她則被喻作同行者的角色,以歌在崩壞、反常的世界連結大家。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!