掃呢頁CODE去手機

2022年2月21日 星期一

劉穎鏇:劉穎鏇演被姦戲 做足安全措施 #劉穎鏇

藝人劉穎鏇(Tiffany)有份參與的無綫劇集《鐵拳英雄》昨晚大結局,雖然其角色已離世,但身在美國的她也晚晚追劇,Tiffany接受東網訪問時,直言對 ...






藝人劉穎鏇(Tiffany)有份參與的無綫劇集《鐵拳英雄》昨晚大結局,雖然其角色已離世,但身在美國的她也晚晚追劇,Tiffany接受東網訪問時,直言對劇集播畢感不捨,她說:「呢套係我入行後第2部劇,當時好多嘢唔識,最難忘一定係拍父母死嗰兩場戲,真係喊到好激動,記得戲入面嘅父母楊證樺同姚瑩瑩成日帶我入戲,演表哥嘅陳山聰亦用咗好多方法幫我,好多謝佢哋。」


她更指劇中演被強姦戲,不諱言拍攝前既緊張又驚慌,她說:「好在大家都make sure做好晒安全措施,度好晒位,令我唔使擔心。其實套劇嘅角色好充實,有開心、友情同崩潰嘅戲,所以好享受睇晒成個故事,亦好開心有機會同啲資深嘅演員,好似詩詠、展鵬有咁多對手戲,令我學到好多同見識好多嘢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!