掃呢頁CODE去手機

2022年3月29日 星期二

李施嬅:邪到爆!李施嬅為《金宵2》錄新歌怪事連連 #李施嬅 #李詩韻 #金宵2 #金宵大廈2

藝人李施嬅為即將上映的無綫劇《金宵大廈2》推出第一首單曲作品《相愛萬年》,施嬅自爆每件事和《金宵》扯上關係,通常會有好多奇奇怪怪的事發生,她說:「呢隻 ...






藝人李施嬅為即將上映的無綫劇《金宵大廈2》推出第一首單曲作品《相愛萬年》,施嬅自爆每件事和《金宵》扯上關係,通常會有好多奇奇怪怪的事發生,她說:「呢隻歌都唔例外,由第1次錄音,我因為突然失聲而錄唔到,到第2次錄音,錄音室樓上裝修又錄唔到,第3次錄音,我哋嘅唱片監製Davy無啦啦入咗醫院,聽到都有啲心寒。好彩第4次終於再冇問題啦,我哋仲講笑咁講,感覺上好似《金宵大廈》喺度試緊我哋嘅誠意,入門要過三關。但好感恩大家都好有心好堅持去做好呢隻歌,希望大家可以透過呢首歌而對劇集有更深既感受。」


這首歌是施嬅跟表妹一齊創作的,表妹諗住《金宵大廈》第一集的愛情故事去創作,而她則則諗住《金宵大廈2》,她說:「《相愛萬年》對我嚟講唔係單一首情歌,係代表咗我喺《金宵大廈2》入面嘅片段、情感同渴望,係我投入角色時親身的感受。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!