掃呢頁CODE去手機

2022年3月29日 星期二

馮盈盈:傳被雪首現身︱馮盈盈孖辮減齡求復活 送Job畀宋宛穎? #宋宛穎 #馮盈盈

「話題女王」馮盈盈今日(29日)出席無綫綜藝節目《TheShowMustGoOn》拜神,此乃被指雪藏及染疫後首度現身,一身粉色打扮的她配以孖辮造型,全 ...






「話題女王」馮盈盈今日(29日)出席無綫綜藝節目《The Show Must Go On》拜神,此乃被指雪藏及染疫後首度現身,一身粉色打扮的她配以孖辮造型,全程紮紮跳,還自誇一身打扮有減齡成分,心情大靚。


問到是否因為被雪藏而需「凍齡」?她說:「我冇聽過,都不知傳聞喺邊度嚟。(話你《逆天奇案2》都被飛?)拍劇都係公司安排,通常唔會咁快Confirm,半年後嘅事。(公司有冇通知你?)通常唔會咁早出通告,其實公司一直安排唔同嘅工作畀我,只係我之前不幸病咗,但依家康復咗!之前都有拍外景節目,只係節目未出街。(冇入新劇組?)都係經理人負責,公司安排,我對所有工作都歡迎。(冇份拍套劇會覺得可惜?)交畀公司決定。」


對於被力數「3宗罪」,其中一項是其助手經常郵集兼小動作多多,因而被公司要求辭退對方,盈盈對此表示:「因為同助手合作關係涉及私隱,佢對於成為新聞焦點都好意外,為保護佢就唔講太多。(依家有冇請助手?)今日自己返工,唔需要助手。」問到近日是否需要「守行為」才表現很謹慎?她笑說:「我今日係主持,大家都叫我好好表現,所以先有啲緊張啫!(表現好先再有工作?)工作要問番公司。」


對於再被安排與舊愛鄭衍峰同場,盈盈指一切聽從公司安排,有指當年她曾想公開戀情但不獲公司批准,盈盈說:「咁要問番傳出嚟嗰個人。(話公司改捧師妹宋宛穎?)佢係可造之材,我哋喺台慶合作過,亦上過佢節目做嘉賓,都幾欣賞佢,如果可以再合作會開心。(擔心被取代?)工作都係有能者居之。」


談到她早前確診新冠肺炎,盈盈透露因打了2針以上,所以只需家居隔離,問到隔離期間可有追求者上門送物資?她笑說:「屋企淨係得細佬同狗仔,我都有家人照顧,家人都有人確診,之前除咗工作都冇四圍去,所以都唔知染疫源頭喺邊。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!