掃呢頁CODE去手機

2022年3月29日 星期二

馮盈盈助手被指搲著數貪小便宜犯眾憎疑被辭退:我唔方便講太多 #馮盈盈

馮盈盈早前被傳疑犯下兩宗罪觸怒無綫而被掟入雪櫃﹗第一宗罪是為公開同鄭衍峰戀情同公司鬧意見。第二宗罪是其私人助手經常陪伴出席活動時,趁機集郵及貪小便宜去 ...




馮盈盈早前被傳疑犯下兩宗罪觸怒無綫而被掟入雪櫃﹗第一宗罪是為公開同鄭衍峰戀情同公司鬧意見。第二宗罪是其私人助手經常陪伴出席活動時,趁機集郵及貪小便宜去搲著數,無綫為此力勸她要辭去該助手以免影響其名聲,但馮盈盈卻屢勸不聽。

神隱兩個幾月,憑盈盈今日(29/3)終於蒲頭出席無綫綜藝節目宣傳活動。馮盈盈表示:「其實我係有睇到話我被雪藏嘅相關報道,但我就真係唔知點解會咁傳。(當時咁傳你驚唔驚?)咁又唔會嘅,因為心諗都係傳言嚟啫。(今日唔見你助手,係咪辭退咗?)但講到我助手呢,始終佢都唔係圈內人,咁所以都希望保護返佢,關於我同佢嘅合作關係,我就唔方便講得太多,咁希望大家可以俾多啲空間佢。(冇助手會唔會唔方便?)其實初出道嘅時候都係自己照顧自己嘅,都係學習獨立,咁所以而家係冇需要。」

馮盈盈今日出席活動,未見其女助手蹤影。(葉志明攝)


馮盈盈神隱兩個幾月,今終蒲頭出席節目活動。(葉志明攝)


馮盈盈今日出席活動,未見其女助手蹤影。(葉志明攝)


馮盈盈今日出席活動,未見其女助手蹤影。(葉志明攝)


馮盈盈神隱兩個幾月,今終蒲頭出席節目活動。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!