掃呢頁CODE去手機

2022年3月19日 星期六

Anson Lo日食三餐終於增磅成功 與AK、Jer劇透MIRROR新歌舞步 #Anson Lo #Jer #MIRROR #柳應廷 #盧瀚霆

MIRROR獲邀擔任抗疫大使,一連4個星期五在社交網開Live與粉絲見面,今晚(18日)嚟到最後一組,AnsonLo(盧瀚霆)、AK(江熚生)同Jer ...




MIRROR獲邀擔任抗疫大使,一連4個星期五在社交網開Live與粉絲見面,今晚(18日)嚟到最後一組,Anson Lo(盧瀚霆)、AK(江熚生)同Jer(柳應廷)大放送,傾足50分鐘,高峰時期有3.8萬人同時收看。

曾經表示好想增肥嘅Anson Lo,喺直播中表示去自二月拍攝完新歌《Mr. Stranger》後,積極增肥,他表示除一日三餐之外,更會有飯類小食、以及兩杯蛋白奶昔。「今年一月時,我試過最瘦係128磅,而家成功增到去142磅。」Jer表示由於疫情期間,不時喪瞓,亦都成功減磅至148磅。

直播中,三子除分享了自己的新歌MV之外,亦透露MIRROR已準備新歌,不過由於疫情關係,所以暫時未拍到MV。AK表示今次新歌無論係舞步以及聲音層次都同以往有所不同,非常值得期待,三子之後更大膽劇透新歌舞步,令不少鏡粉都十分興奮。

除咗MIRROR團歌之外,原來三子亦已在為自己的下一次solo歌做準備,Jer透露已經進行錄音,但由於今次難度頗高,所以他需要多點時間練習以及揣摩;而教主亦已在揀歌當中:「搵到一隻幾鍾意,但有保留,因為每次做跳唱歌會揀好pop同唔同啲,可以表達多啲深層意思,我自己想今年第二隻玩多啲深層意思。今次《Mr. Stranger》今家比咗一個勇氣我,可以試多啲。」至於AK亦已為下一首歌錄音,他表示今年希望嘗試有自己的創作,新歌已有demo,與另一位歌手朋友合寫,屬於情歌系列。

Anson Lo表示今日特意重聽他們的solo歌,感覺他們改變不少:「我覺得我哋鍾意嘅嘢唔同咗,大家唱歌把聲都唔同咗。」AK認為大家都敢做咗,他更透露Jer會從日常生活中儲歌,Jer笑指自己用聲音去講嘢,如同音樂劇人物一樣。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!