掃呢頁CODE去手機

2022年3月24日 星期四

賈靜雯:升級「一家九口」!賈靜雯宣布喜訊屋企再添新成員 #賈靜雯

台灣女星賈靜雯除咗靚女兼事業有成,家庭生活亦相當美滿幸福,絕對係人生勝利組!而近日佢就喺社交網宣布喜訊,指屋企多咗位「新成員」,令粉絲們大感驚喜!佢仲 ...






台灣女星賈靜雯除咗靚女兼事業有成,家庭生活亦相當美滿幸福,絕對係人生勝利組!而近日佢就喺社交網宣布喜訊,指屋企多咗位「新成員」,令粉絲們大感驚喜!佢仲喺貼文寫到:「好我承認我很瘋狂…我把牠帶回家了,歡迎「草阿貴」成為我們家的一分子,現在我開始研究有關爬蟲類的資訊,希望草阿貴能長長久久的在我家成長」,原來佢所指嘅新成員係隻青蛙,仲話係人生第一次養爬蟲類動物,所以好緊張。


而賈靜雯與老公修杰楷婚後除咗有3位寶貝女外,屋企仲養咗1隻狗仔以及2隻流浪貓,依家仲養多一隻青蛙,即刻升級「一家九口」,認真熱鬧!而日前老公修杰楷上節目就表示,因為好鍾意小朋友,所以唔排除第時會再生多個,真係令人期待呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!