掃呢頁CODE去手機

2022年3月24日 星期四

Chill Club年度推介|年度組合拉票現場變C AllStar造勢大會? #C AllStar

今晚MIRROR派出AK(江𤒹生)和姜濤做代表現身,而ERROR則有193(郭嘉駿)缺席。今晚在拉票環節時,幾乎每一隊都幫CAllStar拉票,連釗峰 ...






今晚MIRROR派出AK(江𤒹生)和姜濤做代表現身,而ERROR則有193(郭嘉駿)缺席。今晚在拉票環節時,幾乎每一隊都幫C AllStar拉票,連釗峰(梁釗峰)也忍不住笑說今晚是四子的造勢晚會。ERROR的Fatboy(梁業)先說:「為咗證明我哋唔係做馬,所以我會支持C AllStar一票先。當然觀眾或者聽眾鍾意聽我哋ERROR嘅歌都可以投我哋,但係我心目中會投畀C AllStar。」不止Dee(何啟華)和保錡(吳保錡),就連P1X3L也跟足隊形支持四子,不過Phoebus(吳啟洋)說完「作為晚輩我哋都好支持C AllStar」後,則被保錡和Fatboy笑說:「你好唔humble喎!」

隨後AK代表MIRROR發言,除了跟貼大家外,也不忘為自己拉票:「今晚MIRROR缺席嘅人數有啲多,得我同姜濤做代表。我哋覺得梗係要投C AllStar先啦,因為我哋本身都好鍾意聽C AllStar嘅歌,追貼潮流就一定要支持C AllStar。但係C AllStar未叫過我哋做嘉賓,所以有空餘時間嘅話都可以投埋我哋。」

得到一眾後輩厚愛,C AllStar也不忘道謝。On仔(陳健安)說要支持MC $oho & KidNey:「呢段時間都係佢哋陪住我過,日日都睇《試當真》,好鍾意佢哋兩個。」釗峰先感謝ERROR擔任演唱會嘉賓,又喜見今天齊集大部份組合:「今日喺度嘅組合有好多歌都好聽,全部都有留意,個個都好正,所以其實大家肯投票已經係支持晒我哋,最緊要大家好玩。」Jase(何建曦)直接感謝大家「投票」給C AllStar,而King(吳崇銘)則說要投給MIRROR:「MIRROR今年好勤力。」

組合只要有歌曲在選舉期內登上推介榜前5位,即可得到入圍資格。(直播截圖)


C AllStar。(直播截圖)


MIRROR。(直播截圖)


Twins。(直播截圖)


ERROR。(直播截圖)


MC $oho & KidNey。(直播截圖)


P1X3L。(直播截圖)


ILUB。(直播截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!