掃呢頁CODE去手機

2022年4月5日 星期二

陳敏之驚爆鄧健泓成日帶唔同女仔返屋企 嘈到拆天成兩人結怨原因 #鄧健泓 #陳敏之

陳敏之的網上節目《chichat》日前請來了好友鄧健泓擔任嘉賓,大談兩人怎樣由互不打招呼到成為好友的經過。兩人由1996年開始成為鄰居,可是敏之高傲的 ...




陳敏之的網上節目《chi chat》日前請來了好友鄧健泓擔任嘉賓,大談兩人怎樣由互不打招呼到成為好友的經過。兩人由1996年開始成為鄰居,可是敏之高傲的態度,令鄧健泓一直沒有機會跟她打招呼,他說:「你孭住書包,擺晒Model姿勢,我成日都想同你Hello,但係冇機會,因為冇一個眼神可以同你『Hi』,我唔憎你,我覺得呢個女仔又高又靚,係寸啲㗎喇,你媽咪就Nice好多。」敏之就解釋其實她只是害羞。

敏之坦言當時對鄧健泓是有少少反感的,並大爆料說:「佢係明星,我以為呢個人係好犀利呀,其實我開頭見到佢係對佢好期待嘅,點知但係後來發覺,咦,點解成日有啲唔同嘅姐姐陪佢返屋企?」鄧健泓一面疑惑地問她:「咩姐姐?」敏之便說:「同事囉。你哋成日練歌架嗰時。你係唱卡拉ok好大聲架!」此時鄧健泓即反擊說:「啊,你唔弱嘅?好乞人憎架。」原來兩人每逢周末便會各自在家中高聲唱卡拉ok,更要開住大門唱鬥大聲,嘈住對方。

敏之直言:「嗱,呢個就係結怨嘅原因喇。因為當時,第一,我又成日見到佢同唔同嘅女仔返屋企喎,返屋企練歌,你啲同事,有男有女嘅,你哋唱得好大聲,當時我就諗『好巴閉咩?我夠想做歌手咯!』於是我就扭大聲啲,我好記得當時唱黎瑞恩嘅《一人有一個夢想》,你哋唱得大聲,我又大聲,以前冇隔音㗎嘛,結果我心入面就諗,『同佢都係傾唔到,都唔知佢咩人,唱歌又咁大聲,又成日唔知帶邊個返嚟,我好驚呀,後來每次見到佢,我都知自己好衰,佢好似試過想嗌我,我就喺架Lift度㩒㩒㩒啲制,想快啲落樓。」鄧健泓就笑言:「好賤格呀原來你。」

敏之今集請來鄧健泓做嘉賓。(youtube截圖)


敏之今集請來鄧健泓做嘉賓。(youtube截圖)


敏之今集請來鄧健泓做嘉賓。(youtube截圖)


敏之與鄧健泓曾經結怨。(youtube截圖)


敏之與鄧健泓曾經結怨。(youtube截圖)


敏之與鄧健泓曾經結怨。(youtube截圖)


敏之大爆鄧健泓帶唔同既姐姐返屋企。(youtube截圖)


敏之大爆鄧健泓帶唔同既姐姐返屋企。(youtube截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!