掃呢頁CODE去手機

2022年4月5日 星期二

方力申:方力申自認精神上出軌 大爆拍親熱戲有生理反應 #方力申

曾志偉與錢嘉樂主持的無綫綜藝節目《講你都唔信》最新一集邀請了盧海鵬、吳麗珠、鄧英敏、方力申、張達明及林子聰擔任嘉賓。方力申大爆男演員拍親熱戲的辛酸,他 ...






曾志偉與錢嘉樂主持的無綫綜藝節目《講你都唔信》最新一集邀請了盧海鵬、吳麗珠、鄧英敏、方力申、張達明及林子聰擔任嘉賓。


方力申大爆男演員拍親熱戲的辛酸,他表示:「10年前在內地拍一套戲,有一場床上戲,仲要係個女仔做主動,喺床上翻天覆地,導演話我唔叫停你哋唔好停,我除咗上身衫,對手又着得好少,最後個女仔喺我上面。後來演完呢場戲,副導演叫我對下一場戲,我話可唔可以畀我歇一下。」原來「小小方」有生理反應,他續說:「當時我有女朋友,我有咁嘅反應,覺得精神上有少少出軌。」他又指拍接吻戲不會主動伸脷,但試過有對手伸脷,他便會禮上往來回敬對方。


而盧海鵬憶述訓練習時的瘀事:「當年吳孟達提議大家去Barbecue,我年紀大又唔識,所以就冇去,點知第二個禮拜又話去,於是我就問副班長香港有邊條橋咁好玩,個個禮拜都話要去『巴別橋』,呢件事畀人笑咗半個世紀。」


至於林子聰就講起多年前在河北拍戲,他說當時正遇上50年來最凍幾日,當地只有零下31度,試過連火爐燒到手都沒有感覺。由於天氣寒冷,演員們都在戲服內穿上多件禦寒衣物及褲子。大家最不願意就是上廁所,因為怕麻煩,往往都是忍至最後一刻。他表示:「有次我話我真係頂唔順,我就快爆炸,幾個人同時都話係,於是大家一齊衝去出面去廁所,廁所大約有4、50米距離,我哋三個男人去到廁所門口前就忍唔住去咗一半,後來收工交番套戲服畀工作人員聞到一大陣味。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!