掃呢頁CODE去手機

2022年4月19日 星期二

小儀大爆與森美最多拗撬 受對方唔少氣︰好多嘢都會令佢發好大火 #小儀 #森美

現年51歲的小儀於1996年開始做DJ,其後跟森美拍檔,至今已共事20多年,小儀由第一個節目到現在都是跟他合作,二人早已由拍檔變朋友,甚至似家人一樣。 ...






現年51歲的小儀於1996年開始做DJ,其後跟森美拍檔,至今已共事20多年,小儀由第一個節目到現在都是跟他合作,二人早已由拍檔變朋友,甚至似家人一樣。不過小儀就大爆二人的「恩怨」,她坦言跟他是最多拗撬的工作夥伴,「當中係有好多拗撬,再加上佢近年話畀大家知佢曾經經歷過抑鬱症,而我喺佢身邊,我喺呢啲位同佢一齊經歷嘅時候,我當然係受嘅一個嚟,嗰時做好多嘢佢都會好不滿,做好多嘢都會令佢發好大火。」小儀又說︰「無論on air會話你,背後又會話你,嗰時唔明,嗰時甚至會同幕後嘅同事講壞話或者呻,『點解佢會咁㗎』,但係而家終於明啦。」

小儀講到跟森美變成好似家人一樣,互相支持,生活上的大小事情都會跟大家分享,例如森美結婚、有小朋友,小儀一早就知道,但她一定要為他隱瞞,記者問她時,她要講大話,她也曾跟森美笑說︰「如果講大話真係要落地獄,我落地獄嘅原因係因為你。」

男團MIRROR有不少粉絲,連小儀都是「鏡粉」,她自認是「爵屎」,Edan更在節目《考有Feel》公開小儀是正印!小儀在節目中表示自己以前都會追星,但不會很瘋狂,只會暗中支持,例如以前喜歡過草蜢和軟硬天師,之後就是Edan了。小儀表示自己其實很欣賞郭富城,覺得他好靚仔,訪問時也會心跳加速,但未至於是封他做偶像,因為他已經是萬人偶像,「但係Edan嘅出現,我真係feel到自己係好唔同!我所有後生嘅賀爾蒙出晒嚟,回春啊!姜濤都有嘅,但係姜濤末令到我咁雀躍,但係Edan真係有。」講起她跟Edan一齊主持的《考有Feel》,原來是小儀的自肥結果,她主動跟監製提出想跟Edan合作,最後成功爭取,果然是真粉絲!

點擊下圖睇吓小儀嘅追星實錄!

小儀成個IG都係Edan。(IG@kittyyuen)


小儀成個IG都係Edan。(IG@kittyyuen)


小儀成個IG都係Edan。(IG@kittyyuen)


好多自拍。(IG@kittyyuen)


好多自拍。(IG@kittyyuen)


好多自拍。(IG@kittyyuen)


羨慕死其他爵屎。(IG@kittyyuen)


羨慕死其他爵屎。(IG@kittyyuen)


羨慕死其他爵屎。(IG@kittyyuen)


背後支持!(IG@kittyyuen)


傾咩?(IG@kittyyuen)


傾咩?(IG@kittyyuen)


傾咩?(IG@kittyyuen)


小儀真係好鍾意Edan。(IG@kittyyuen)


小儀真係好鍾意Edan。(IG@kittyyuen)


小儀真係好鍾意Edan。(IG@kittyyuen)


小儀真係好鍾意Edan。(IG@kittyyuen)


小儀真係好鍾意Edan。(IG@kittyyuen)


仲有姜濤。(IG@kittyyuen)


Ian。(IG@kittyyuen)


Ian。(IG@kittyyuen)


Anson Lo。(IG@kittyyuen)


同場加映︰

唐詩詠(IG@natalietong53)


唐詩詠一直被稱為「最佳女友」。(IG@natalietong53)


唐詩詠更分享了自己對付第三者的經驗:「講真我咩方法都試過呀。(例如係點?)帶佢去拜神呀,我就求佢要好愛我囉。」(YouTube影片截圖)


不過唐詩詠就坦言雖然自己試過想盡辦法擊退「小三」,但其實未必能與另一半走到最後:「當一有小三嘅時候,你會跌入個窿度,你淨係諗小三快啲走啦,或者你返嚟我度啦,但係忘記咗最重要嗰樣嘢就係其實你咁樣呢個狀態呢,冇人會愛你囉。」(YouTube影片截圖)


主持問最後拜神有沒有用,唐詩詠沒有正面回應,只說︰「我覺得就算work呢,都唔會係一個長遠(嘅關係)。同埋你work咗之後你就會更加依賴呢樣嘢,你就更加忘記咗自己囉。」(IG@natalietong53)


鄭欣宜(IG@princejoyce)


欣宜曾在2016年開演唱會時講起以前的一段情,欣宜自爆曾為前男友放下尊嚴,跪求對方不要離開她,她哽咽說:「大家係咪覺得我好堅強?我曾經跪喺地下叫佢唔好走,我將尊嚴放低,最終佢都走咗!我成個人變晒,人生冇咗自己,照鏡認唔出自己,估唔到可以崩潰到呢個地步!」(IG@princejoyce)


當時網民都議論紛紛,猜測前度身份,跟據拍拖時間線,2015年與欣宜分手的紋身攝影師Silas Lee最大嫌疑。(IG@princejoyce)


欣宜於2020年在陳志雲的節目《Stephen.傾》做嘉賓,曾透露在2015年宣傳新歌《你瘦夠了嗎?》時,男友一度計劃向她求婚,卻因為一個誤會,令對方以為出現了第三者,導致兩人最後分手收場,欣宜亦因此大受打擊。(IG@princejoyce)


林欣彤(IG@maglam_)


林欣彤(Mag)在ViuTV節目《吃掉前男友》中,提到自己發現男朋友出軌的遭遇。Mag指自己曾向出軌的前度男朋友下跪苦求不要分手,但慘遭對方拒絕。


Mag當時正在和那位前度凌晨傾電話,但對方竟突然自爆出軌。Mag說:「嗰刻我聽到之後係咁喊,但係冇收線嘅,我地有繼續討論呢件事。雖然聽到佢都喊緊,但係我Feel到佢好似唔係想氹返或者挽留我咁。」


Mag表示就算知道對方做錯事,但當時覺得事件對與錯都不及對方重要,還會想保持關係。第二日與對方見面時,更當面下跪求對方復合:「我話你可唔可以唔好離開我,尋晚講嘅嘢都唔緊要喇,當無發生過。然後,嗰男仔就話要去朋友到,就好灑脫咁離開咗。」節目中,她笑言自己已經放下了,再次回憶時已沒什麼感覺。(IG@maglam_)


Mag自2010年出道而來,都有不少緋聞,2015年時有報道指她被前初戀男友家暴,打腫眼睛。而近來她被指與樂隊ONE PROMISE鼓手Anton暗撻,因為Anton本來已有一位拍拖7年的圈外女朋友,因此懷疑Mag介入三角戀,過事後男方立即出來護花,回覆傳媒承認現在與Mag拍拖,強調對方並非第三者。(IG@maglam_)


「丫頭」詹子晴(IG@ava112411)


台灣女星「丫頭」詹子晴拍節目《我愛黑澀會》出道,如今她已婚。但她以前也曾為愛卑躬屈膝,她曾自曝因為某任男友想提分手,為了挽回男友,她竟跑到男方家門口下跪磕頭。(IG@ava112411)


後來她坦言「這是我這輩子做過最蠢的事!」(IG@ava112411)


台灣藝人夏乙薇(IG@cookie0258)


台灣藝人夏乙薇在節目中被問到「為了挽回前任可以做到甚麼程度?」她自爆曾為留住分手的前男友,尋求命理老師幫忙,並聽從對方的建議嘗試各種方法,最後還跑去跪了高達700多級的「仙山」,一心一意只希望前男友能回心轉意,痴情行為讓不少現場來賓聽了相當震驚。(IG@cookie0258)


夏乙薇表示當時她真的按照命理老師的指示,跑去仙山跪拜700多級階梯,每走一步就停下來跪一步,結果她磕頭磕到額頭紅腫,連膝蓋也破皮受傷,讓不少現場來賓聽了相當吃驚。夏乙薇甚至還在節目上向前男友喊話,希望他看到播出後可以趕快回來。(IG@cookie0258)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!