掃呢頁CODE去手機

2022年4月19日 星期二

旨呈拍《逐流時代》首同黎紀君合作 監制戚其義下令慘被打到面腫 #Christy Lai #黎紀君

網劇《逐流時代》最近熱播,播出後劇中演員帶起了網上熱話,除了黃德斌、麥明詩、麥子樂之外,歌手旨呈劇中飾演黃德斌兒子,是一名玩世不恭的二世祖,更與三位女 ...




網劇《逐流時代》最近熱播,播出後劇中演員帶起了網上熱話,除了黃德斌、麥明詩、麥子樂之外,歌手旨呈劇中飾演黃德斌兒子,是一名玩世不恭的二世祖,更與三位女神麥明詩、鍾浠文及張凱娸合作,令網友羨慕。但是他否認艷福無邊一事:「麥明詩係我老豆嘅情人,對我只係攻心計。鍾浠文對我幾好,但後期就發現完全冇心動感動,仲會好慘。我同張凱娸今次係第三度合作,但同佢冇親密戲,我會幫佢捽腳同救佢雖然唔係艷福無邊,但都開心可以同咁多個靚女合作。」

旨呈劇中也沒有預期的親熱戲,反而還被黎紀君掌摑及用棍毆打,他本人也覺得自己可憐:「黎紀君係真打,仲畀佢打咗好多巴,本來佢想留力,但監製(戚其義)覺得唔似,叫佢用力打,最後係打到塊臉有少少腫。至於用棍毆打,其實唔係黎紀君落手,因為佢唔夠膽打落嚟,係監製親自打,佢話你信我啦,枝棍𠝹咗,一打落嚟就斷,點知𠝹得太淺,打落嚟枝棍無斷,第二次都無斷,監製同我講唔好意思,佢話再𠝹深啲,第三次終於打斷,打完之後佢都有攬攬我。」

同女神合作。


一眾演員們大合照。


認真對戲。


好好感情。


好似阿源。


點擊睇《逐流時代》其他精彩靚相!

麥明詩將這場泳衣戲放上IG。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩將這場泳衣戲放上IG。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩將這場泳衣戲放上IG。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩將這場泳衣戲放上IG。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩將這場泳衣戲放上IG。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩很少在劇集中性感上陣。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩很少在劇集中性感上陣。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩很少在劇集中性感上陣。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩很少在劇集中性感上陣。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩很少在劇集中性感上陣。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩fit到爆!(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩fit到爆!(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩fit到爆!(《逐流時代》影片截圖)


她笑麥子樂在劇中的表情像「成世未見過女人」。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩帥氣地跳入泳池中。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩帥氣地跳入泳池中。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩帥氣地跳入泳池中。(《逐流時代》影片截圖)


麥明詩帥氣地跳入泳池中。(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)


出水芙蓉!(《逐流時代》影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!