掃呢頁CODE去手機

2022年4月19日 星期二

熊黛林:曾錯過孖女生日感愧疚 熊黛林:佢哋好需要我! #熊黛林

名模熊黛林(Lynn)與丈夫郭可頌一對孖女Kaylor與Lyvia今天(19日)4歲生日,一如以往,Lynn安排孖女到影樓拍照,順道拍攝全家福,溫馨幸 ...






名模熊黛林(Lynn)與丈夫郭可頌一對孖女Kaylor與Lyvia今天(19日)4歲生日,一如以往,Lynn安排孖女到影樓拍照,順道拍攝全家福,溫馨幸福。今年拍攝生日照的主題是孖女喜愛的運動造型,大女Kaylor穿上超可愛芭蕾舞裙,妹妹Lyvia則穿上一身跆拳道服。


整個拍攝由籌備、布置、為囡囡扮靚靚,都是由Lynn一手包辦,拍攝時更由她親自教授囡囡擺甫士兼儀態,Lynn說:「每一年幫佢哋影輯相,順便影埋全家福,會一直延續落去,因為每一年都想記錄低呢啲咁美好嘅回憶,佢哋又大一歲,作為成長嘅紀錄,一家人睇番都知道呢個家係幾咁溫馨同幸福,佢哋係好幸福嘅小朋友,希望佢哋永遠都咁開心、健康成長。」


開心的背後,Lynn的體力耗盡,她笑言比自己拍照辛苦得多:「我影相唔使理咁多,但要幫佢哋諗着咩衫?點樣影?要溝通,完咗之後要揀相,係好多嘢、好辛苦,我寧願自己影相多啲,哈哈。」


囡囡每次的造型都係當時她們最鍾意嘅,她說:「好似今年我會買彩虹裙,因為佢哋好鍾意畫畫,彩虹代表佢哋係好開心嘅小朋友;佢哋性格係一動一靜,家姐斯文啲,鍾意好靚嘅嘢,扮公主、跳舞,妹妹坐唔定,鍾意創作,郁嚟郁去,鍾意跆拳道,都係佢哋自己揀嘅。」


一對孖女已經4歲大了,Lynn感慨說:「佢哋真係大得好快!尤其係我出咗去做嘢嗰3個月,返嚟見佢哋高咗咁多,又識講好多嘢,突然之間覺得自己好似錯過咗啲嘢。疫情又會影響心情,因為我哋係一個大家庭,但呢個時候唔可以咁多人一齊慶祝,始終有少少遺憾,喺屋企人食餐飯、唱生日歌切蛋糕,一家人一齊就好開心。記得舊年佢哋生日,我返咗內地工作,唔可以陪喺佢哋身邊,我都有少少唔開心,但係今年喺佢哋身邊,我同囡囡都好開心,佢哋成日都話『媽咪好開心你唔使做嘢,我唔鍾意你出去做嘢咁耐。』我都知道佢哋好需要我、好想我陪喺佢哋身邊。希望佢哋可以健健康康、快高長大,每日都咁開心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!