掃呢頁CODE去手機

2022年4月19日 星期二

葉蒨文(Sophie):葉蒨文自嘲「少數族裔」辣着網民 急刪留言避風頭 #葉蒨文

憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「島大女神」一角為人認為嘅無綫小花葉蒨文,早前被捲入鍾培生與袁嘉敏嘅「鍾袁大戰」之中,近日又再惹是非。事緣早前劇集《金宵 ...






憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「島大女神」一角為人認為嘅無綫小花葉蒨文,早前被捲入鍾培生與袁嘉敏嘅「鍾袁大戰」之中,近日又再惹是非。事緣早前劇集《金宵大廈2》中黃婉華搽黑皮膚扮外傭引起爭議,而葉蒨文亦喺社交網參與討論,自言亦曾搽白皮膚扮死屍及搽紅塊面扮妓女等,更自嘲都係「少數族裔」,笑指係「少工作數量嘅族裔」,但言論即引起大批網民不滿,狠批不尊重,甚至留言辱罵。


事隔數日,佢疑不堪輿論壓力,宣布要將網民留言刪走,似為為事件降溫避風頭,佢表示:「抱歉基於某些自己義務責任上的原因要將 post hide咗,但係好高興同大家互動交流左咁多,多謝大家咁支持演員呢一個工作!冇諗過發表自己小小嘅愚見,短短10小時會有咁大嘅迴響同轉載,我覆咗唔少嘅留言,同大家傾咗好多偈,大家講嘢都好真摯,我亦都覺得有好多人好明白我,冇特別曲解亦都好願意聽我嘅意思,我好感恩,感激大家喺呢個網絡時代有咁嘅耐性去同我互動,真係去傾偈交流,去了解大家互相嘅諗法,係難得嘅!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!