掃呢頁CODE去手機

2022年5月4日 星期三

倪嘉雯:螢幕初吻一早冇咗 倪嘉雯認單身4年好自在 #倪嘉雯

倪嘉雯(Carmen)和羅毓儀(Yuki)在無綫熱播劇《雙生陌生人》中,分飾陳煒和湯洛雯的年輕版,分別與黃庭鋒有不少對手戲。Carmen去年憑《換命真 ...






倪嘉雯(Carmen)和羅毓儀(Yuki)在無綫熱播劇《雙生陌生人》中,分飾陳煒和湯洛雯的年輕版,分別與黃庭鋒有不少對手戲。Carmen去年憑《換命真相》演少女版「劉佩玥」而彈起,今次在《雙》飾演陳煒的少女版,她自言一定無陳煒的靚樣和身材,不過收到劇本時,覺得角色很像自己,她說:「角色係一個有錢女,好得體,好斯文,真係覺得同我真人幾似,因為我細個就好乖,讀書時好專心,唔會拍拖,所以應該掌握得到。」透露第一次拍劇演感情戲,故對與庭鋒發展的Puppy love戲份,十分期待。


羅毓儀就一臉酸溜溜說:「所有唔浪漫嘅劇情就發生晒喺我身上,螢幕初吻畀咗黃庭鋒,(有冇事前同男友備案?)已經備咗,佢話無眼睇、唔想面對。男友好好嘅,明白係工作需要,不過話睇到會心痛囉!(唔畀你再拍呢啲劇?)咁唔會嘅,佢都開通。」Yuki男友雖然並非圈中人,但相當「好戲」兼好玩得,愚人節當日,他們在網上嗌分手,合演出一場戲,呃晒身邊朋友,她說:「估唔到有人信,我同男友夾埋,佢Del晒我哋合照,扮到好Sad咁。」


Carmen表示也被他們騙倒,自言單身了4年,現在冇拍拖,雖然冇男友,但都要向家人交代,提到自己的螢幕初吻早就無咗,拍《換命真相》時被鄒兆霆奪走,她說:「畀鄒兆霆強吻咗,拍之前無同屋企人講,費事佢哋擔心,到劇集出街時,先講其實錫得好快嘅。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!