掃呢頁CODE去手機

2022年5月4日 星期三

黃榕慘遭變態網民性騷擾 勁收情色照片驚魂未定:有堆白色液體 #黃榕

黃榕今日(4/5)現身尖沙咀出席NFT展覽開幕典禮,在接受《香港01》訪問時,Gloria直言:「我覺得自己好Out啊,因為初時我唔知乜嘢係NFT,我 ...




黃榕今日(4/5)現身尖沙咀出席NFT展覽開幕典禮,在接受《香港01》訪問時,Gloria直言:「我覺得自己好Out啊,因為初時我唔知乜嘢係NFT,我要去Google先知道同元宇宙有關。」問到有否想過與其他明星一樣發行NFT,她就激動表示:「有呀,唔可以咁Out要同潮流並進,同埋可以賺錢。」

談到網絡生活,黃榕亦便自爆早前收到網民「奇怪訊息」:「前日我起身睇電話,見到有個唔識嘅人話『有禮物送畀你』,點開後就見到一堆白色液體嘅相,嚇到掉咗部電話!」她又透露:「自己好耐冇收過呢啲相,好耐以前影寫真個陣嘅時候先會收到,曾經試過收到被放大男性器官嘅相,真係好耐之前,已經唔記得呢種感覺,所以好驚。」

黃榕與龐景峰自拍。(葉志明攝)


現場好多人。(葉志明攝)


黃榕與宮雪花手拖手。(葉志明攝)


黃榕大騷健美身材。(葉志明攝)


黃榕大騷健美身材。(葉志明攝)


雖然黃榕曾嘗試過封鎖對方帳號,但是道高一尺魔高一丈,對方又會再註冊帳號,繼續騷擾她。隨後,黃榕亦自爆曾疑似遭到網民跟蹤而報警:「好耐有人直情知道我嘅地址,自己仲收到Message話,『我係樓下見到你』,令我覺得人身安全受到少少威脅就報咗警。但係好似相呢啲唔係太過份就算啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!