掃呢頁CODE去手機

2022年5月4日 星期三

章子怡:開Live被讚靚過章子怡 葛薈婕高呼恨汪峰一世 #汪峰 #章子怡 #葛薈婕

內地搖滾天王汪峰同國際巨星老婆章子怡,結婚至今7年感情甜蜜,不過二人一直被汪峰前女友葛薈婕開咪喪鬧,葛薈婕本人亦相當惹火,繼上月佢自拍沖涼任人睇,今次 ...






內地搖滾天王汪峰同國際巨星老婆章子怡,結婚至今7年感情甜蜜,不過二人一直被汪峰前女友葛薈婕開咪喪鬧,葛薈婕本人亦相當惹火,繼上月佢自拍沖涼任人睇,今次佢就直頭開Live猛提章子怡,甚至表態至今仍記恨汪峰!


前日(2日)佢開直播,狀態望落唔錯,因此被網友留言盛讚:「比章(章子怡)漂亮!」曾多次公開大鬧章子怡嘅佢,聞言即一反常態,毫不避諱回應,表現忽然理性咁話:「不要去比較,我覺得比較這個東西是沒有任何意義的。」點知當被問到舊愛汪峰時,葛薈婕就難以平靜,瞬間變臉,直言呢個男人「不行」,更放狠話:「16年了,16年都放不下我是不是太那個了?但對於那個誰是不行的,我會記恨他、煩他一輩子,不會給他好臉色!」


而葛薈婕亦表示以後佢會重新開始生活,平時做Model、直播帶貨會成為主業,唔靠男人,同時佢又認衰,話自己以前多口講錯嘢:「前幾年是我太幼稚,說話太直了,老是在社交平台發一些偏激的話,讓很多網友對我產生了誤會!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!