掃呢頁CODE去手機

2022年5月24日 星期二

阿正唔想做「一姐」想做「正妹」 Asha爆將同AK@MIRROR合作拍戲 #Ash #MIRROR #RubberBand成員 #阿正 #馮庭正

阿正如今人氣不比ViuTV親生女弱,問如何看待部分粉絲稱她才是真正「ViuTV一姐」,她驚慌笑住否認稱號:「一姐嗰啲就唔好啦!其實我仲好後生,入咗呢行 ...




阿正如今人氣不比ViuTV親生女弱,問如何看待部分粉絲稱她才是真正「ViuTV一姐」,她驚慌笑住否認稱號:「一姐嗰啲就唔好其實我仲好後生,入咗呢行 ...






阿正如今人氣不比ViuTV親生女弱,問如何看待部分粉絲稱她才是真正「ViuTV一姐」,她驚慌笑住否認稱號:「一姐嗰啲就唔好其實我仲好後生,入咗呢行唔係好耐,希望可以扮返一個妹妹嘅角色,正妹得㗎」

至於憑《大叔的愛》人氣飆升的Asha(徐㴓喬)首度飾演媽媽,她於現場拖住小演員手一齊拜神合照,「母女」感情融洽,Asha說:「其實本身話小朋友唔使出去拜神儀式,但佢都照拖住我,所以已經好親切、投入咗角色。同埋本身佢一見到我都叫媽咪,所以有種好窩心嘅感覺。」

同過不少MIRROR和ERROR成員合作過的Asha透露,之後會再同Anson Kong(江𤒹生)合作,而ERROR只欠193(郭嘉駿)未合作過;Asha又笑言要儲齊MIRROR成員「閃卡」仲有一段距離。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!