掃呢頁CODE去手機

2022年5月24日 星期二

林作願為賠償得得B家長討公道:賭幾多都得,個家長一定會攞番錢 #林作

前日(22日)在旺角朗豪坊的kkplus店內發生了一宗意外,一名幼童挨跌一個價值5萬2千多及1.8米高的「天線得得b」公仔,結果該幼童父母即場向店家賠 ...




前日(22日)在旺角朗豪坊的kkplus店內發生了一宗意外,一名幼童挨跌一個價值5萬2千多及1.8米高的「天線得得b」公仔,結果該幼童父母即場向店家賠償了3萬多元的事件,此事昨日於網上曝光後隨即成為了網民熱話,並一直發酵。今日(24日)凌晨近1時店家kkplus在社交平台上指為免有人散播謠言,誤導視聽,發出澄清聲明,指事件發生後,處理方法是由事主家長主動提出,已經即時處理並在雙方同意下徹底解決,只收取了「成本價」3萬多元。

然而,曾任職執業大律師的林作卻挺身而出為肇事的一對收父母抱不平,他在凌晨時份先後於社交網出了多個post分享了自己的睇法,寫道:「咁講啦,兩邊都有得打。如果我係大律師我會好想打呢隻case。父母有冇責任、小孩子自己有冇錯、個擺設本身擺位係咪有問題,全部有得兩邊打。可惜嘅係,件嘢值嗰5皮,連court都上唔到,去小額錢債玩都廢事。香港就係咁,資本主義社會,冇過50萬我都覺得唔好搞上庭俾律師賺。」又揚言:「賭幾多都得,個家長一定會攞番錢。我一定會為民請命。」

點擊睇林作呢幾個post原文:















林作接受《香港01》電話訪問時,被問到他會「為民請命」的意思是否願意幫那位家長追討款項,他表示:「我願意幫家長討回公道啊。(家長自願賠償都有得追討?) 是否自願,我認為有爭議,正正是問題所在,我看了家長之後的文字回應,表示當時自己嚇傻了,很慌張。而影片、照片可以看到工作人員有責怪的動作,另外該處是大庭廣眾,人流很多,相信更是對家長造成了壓力,這種情況下的一時決定,可能有法律上的duress 脅迫問題。坦白,得3萬幾元無法上法庭,但要靠傳媒、大眾伸張正義,我覺得可行,加上我把口及法律知識,可以幫到忙嘅,等我黎施加壓力,我認為難度不大、距離不遠了。」

他又直指從店方的聲明中看出,店方應快撐不住:「這篇聲明稿告訴我的,是它不是好頂得住了,以我專業(法律加公關),如果去到盡只能咁寫呢封信,咁就不難最後跪低。」林作強調事件極具爭議,單是講法律原則他已睇到好多破綻,絕對有得拗,他亦希望可以幫到該位家長:「如果我個家長ok,我就試下幫佢爭取下,寫封信畀個商家,隨時跪低啦,今次唔係為拗而拗,而係真係含冤吖嘛。個家長話當時被嚇傻咗,睇相見到個店員當場指責,家長同小朋友都嚇傻晒,畀件事嚇親,亦都係畀店員嚇親,喺大庭廣眾咁樣情況下同意賠錢,咁同強姦有咩分別啫?喺脅迫下發生,咁叫雙方同意?店家聲明第一句寫「雙方同意」,咁樣寫對我嚟講就叫此地無銀三百兩。如果個家長係我朋友,佢即場走咗啦,佢打個電話畀我問下,店家如果夠膽收錢,我話佢贏,傻傻地。」

林作透露昨日有位疑似是肇事家長或家長親友的人致電給他求救,他立即提供專業意見並跟對方傾了成晚。而就在今早,店方竟然刪除了有關聲明,林作即表示:「真係離跪低唔遠喇,連封信都delete埋。」

林作願意為民請命。(林作fb)


林作願為肇事家長討回公道。(林作IG)


林作願為肇事家長討回公道。(林作IG)


林作願為肇事家長討回公道。(林作IG)


林作願為肇事家長討回公道。(林作IG)


林作與女友裕美。


他今早亦再出post表示:「呢件事我保證,會有後續。我已經接手研究本案。該聲明的問題正正就是究竟其實當時是否客觀上你情我願,定係有大庭廣眾之下的壓力、眾目睽睽之下的壓力,來自員工指責的壓力。如果有,呢啲叫duress,脅迫,唔係叫雙方同意啊大佬。強姦犯都會成日咁反駁架啦。」而這次他願意主動出手「為民請命」,亦得來廣大網民的大力支持。林作也有趁機為自己賣下廣告:「做保險agent送法律諮詢,咁樣嘅附加價值,邊個夠我玩。」

點擊睇店家聲明以及肇事家長原post:

肇事家長原post。(網上圖片)


涉事玩具店在社交平台專頁發出澄清聲明。


涉事玩具店在社交平台專頁發出澄清聲明。


天線得得B Laa Laa 損毀過程:

閉路電視直擊事發經過,可見一名男童走近陳列品,並背部陳列品,當時店內人來人往。(網上影片截圖)


男童向後靠向陳列品。(網上影片截圖)


陳列品隨即向後跌。(網上影片截圖)


男童亦大吃一驚,轉身嘗試捉住陳列品。(網上影片截圖)


男童亦大吃一驚,轉身嘗試捉住陳列品。(網上影片截圖)


(fb香港突發事故報料區圖片)


(fb香港突發事故報料區圖片)


網傳事主支付3萬多元賠償店舖損失。(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!