掃呢頁CODE去手機

2022年5月24日 星期二

MC張天賦NFT音樂會唱三首歌惹部分樂迷不滿:我會盡快開演唱會 #張天賦

「賦二代」Lucy最近收到MC的人形紙牌十分開心,又為「他」搽Cream難掩興奮之情。MC說早在此帖文出現前已經Follow對方,並謎起雙眼大讚Luc ...






「賦二代」Lucy最近收到MC的人形紙牌十分開心,又為「他」搽Cream難掩興奮之情。MC說早在此帖文出現前已經Follow對方,並謎起雙眼大讚Lucy很可愛:「我好鍾意小朋友,佢亦都同我一樣,成日都冇乜偶像包袱,成日有黑圖出現。」他續指如果見到Lucy真人會很喜歡她,問到有什麼想跟Lucy說時,MC透露:「其實公司有傾緊同Lucy合作,我會留返當面同佢講。」

另外,MC將於6月11日夥拍洪嘉豪舉行NFT迷你音樂會,不過早前卻掀起小風波,有部份粉絲不滿MC只唱三首歌,他先感謝買飛入場的樂迷:「呢件事都係後尾先知,原來當時個Post冇寫清楚細節同詳情,後尾主辦單位都有改善返、處理返。大家息怒,我會盡快真係開返一個自己嘅演唱會。(幾時?)籌備緊,公司會宣布。」曾在訪問中透露今年會出8至9首歌的他指大概6月中便會推出新歌:「我今晚會去錄,但唔知幾時會出。」

繼「荃灣AK」阿威後,今日又多了「魚檔MC」,問到MC有否留意時,他驚訝表示未留意,更反問:「真係好似嘅?(佢青靚白淨,同你個Feel有啲似)多謝,死啦,佢會唔會搶咗我飯碗㗎?」非常搞笑!

(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)


(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!