掃呢頁CODE去手機

2022年5月6日 星期五

食腦喪B︱方紹聰深情演繹華倫感動觀眾 奶仔:覺得努力冇白費 #方紹聰 #食腦喪B

奶仔接受《香港01》訪問時表示,很開心終於能在觀眾面前表現另一面的自己:「有段時間喺TVB知道自己唔係好靚仔,唔係咁容易有機會,所以就學好多嘢,我有打 ...






奶仔接受《香港01》訪問時表示,很開心終於能在觀眾面前表現另一面的自己:「有段時間喺TVB知道自己唔係好靚仔,唔係咁容易有機會,所以就學好多嘢,我有打鼓、Beatbox,識唱歌、潛水,電單車等等,啲人成日話機會係留畀有準備嘅人,之前一直冇機會顯示唔到畀大家睇,今次終於可以喺大家面前自彈自唱,其實好開心,可以將以前學咗、準備咗嘢運用,畀大家睇到。」

奶仔憶述當初沒有太多機會時,TVB劇中出現的音樂角色都會由他和張彥博飾演:「張彥博唱歌,結他自彈自唱,我就打鼓,一直都冇得唱歌,但今次終於喺前面自彈自唱。唱咗《憑着愛》畀大家聽,希望大家鍾意同埋Feel到華倫對朱智賢嘅愛意。」獲的網民的讚賞及正評,奶仔感謝觀眾對華倫的支持及喜愛:「華倫呢個角色我自己都好鍾意,佢好可愛、得得意意,同我真人真係有啲似。大家(睇得)好似好肉緊,留言話華倫會唔會失敗、好慘好感動,開心大家再次討論電視劇,好似好耐冇試過…有人留意,覺得自己努力冇白費。」

奶仔方紹聰向朱智賢表白呢一場戲好感人。


奶仔方紹聰發表「麥穗論」真情告白,可惜都係食檸檬。


奶仔方紹聰啲眼淚𠺘𠺘吓考演技之餘,呢個有著一種淡淡然哀傷嘅表情亦做得恰到好處。


奶仔方紹聰啲眼淚𠺘𠺘吓考演技之餘,呢個有著一種淡淡然哀傷嘅表情亦做得恰到好處。


奶仔方紹聰啲眼淚𠺘𠺘吓考演技之餘,呢個有著一種淡淡然哀傷嘅表情亦做得恰到好處。


奶仔方紹聰呢幕喊戲相當有感情,網民亦看得投入。


奶仔方紹聰為咗演好道士呢個角色,直頭係去咗學破地獄。


奶仔方紹聰憑《野外步出》成功入屋,同過唔少女神合作,羨慕死隔籬。


奶仔方紹聰憑《野外步出》成功入屋,同過唔少女神合作,羨慕死隔籬。


奶仔方紹聰憑《野外步出》成功入屋,同過唔少女神合作,羨慕死隔籬。


奶仔方紹聰仔演過唔少變態角色,有「御用變態佬」稱號。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!