掃呢頁CODE去手機

2022年5月6日 星期五

江嘉敏:全城競猜︱江嘉敏爆被無綫小生追 線索係對方姓氏好特別 #江嘉敏

最近無綫劇《食腦喪B》熱播,擔正女一嘅江嘉敏,近日接受由林柏希主持的網上節目《月傾會》訪問。27歳的江嘉敏於2016年加入TVB,圍繞她有不少負面報道 ...






最近無綫劇《食腦喪B》熱播,擔正女一嘅江嘉敏,近日接受由林柏希主持的網上節目《月傾會》訪問。27歳的江嘉敏於2016年加入TVB,圍繞她有不少負面報道,傳過不和、搞人夫、遊船河事件等,問她覺得大眾對自己有甚麼印象?她直接說:「是非精囉!其實我覺得呢一樣嘢,我係有少少唔開心嘅,因為自己性格衝動啦,總之有好多嘢加埋,變咗觀眾focus就係佢好多新聞、好多是非,江嘉敏就係等於負面囉!出到嚟會扼殺咗我哋背後有幾努力付出!」


最近江嘉敏與圈外男友、有米電競高層Anthony分手,她直言:「(分手)幾個月其實我哋冇好明確地話分手,我相信都存在咗好多問題,我覺得我喺呢段關係,學到嘅嘢就係要溝通!(喊咗幾耐?)梗係有唔開心啦,因為始終都3、4年,(喊咗)個幾、兩個月,好長㗎,大家一齊嘅時候都長㗎!」


江嘉敏去到重頭環節「大膽答 冇膽食」,林柏希今次預備了女方最怕食嘅酸瓜,不敢答就要食呀!林柏希問江嘉敏,有冇同圈中藝人拍過拖?江嘉敏秒答:「絕對沒有!因為我自己做呢一行,我覺得如果同圈中人拍拖,可能傾嘅嘢會好悶囉!」至於有冇男artist或者知名人士追過她?江嘉敏猶豫了一陣,都係決定大膽承認有:「佢好Sweet嘅!(後生定老㗎?)後生,真係好Sweet嗰喎,但係嗰排我未係一個適合狀態拍拖,所以我唔會同佢一齊囉!佢作咗一首歌畀我,跟住佢仲拍咗個MV畀我,係咪Sweet呀,我由懂事以來係未經歷過一啲咁Sweet嘅嘢㗎!佢唔係歌手,但係佢好有心機地,用咗我個名去作咗一首歌,將佢想講嘅嘢,寫晒首歌入面囉!」至於是否電視台演員?她則表示:「哈哈哈,唔講得……係我哋公司嘅!」江嘉敏透露對方個姓氏不普通,並說:「佢斯斯文文青靚白淨!(未做到男主角住?)努力緊嘅,佢好鬼溫柔㗎!」


根據江嘉敏提供的線索,非一線、姓氏不普通而又曾跟江嘉敏合作過的男藝人,有指余德丞、許家傑、伍允龍、丁子朗等都成嫌疑人物,不過,江嘉敏就話絕對不會透露對方是誰。


對謝霆鋒古天樂心動


談完愛情,談番工作,問有沒有邊個男、女artist,呢一世都唔想再合作?江嘉敏就說:「女暫時未有!有個男artist,我係可免則免嘅,原因係大家合作過,我嗰時仲係好新,但係要做嘅(角色)太heavy,咁啱佢嗰個角色,就係要活喺自己世界裏面!尤其我哋係partner,溝通真係好重要,我又咁新,我又唔知點樣去處理咁heavy嘅情緒,跟住你又喺你自己世界裏面,我同你講嘢,你就會(唔理),溝通幾乎係零!」之後再問有冇邊一位男演員,拍檔過或者未拍檔過都好,曾經心動過?她則說:「我想揀謝霆鋒同古天樂!謝霆鋒嗰陣有套戲好鬼有型,古天樂又型喎,然之後我就喺度幻想,話我想做佢個女或者女朋友,我成日都係咁諗嗰陣!」


着得烏歪被珍姐叫入房


講到電視台到底有冇擦鞋文化,有冇送過禮物畀TVB高層曾勵珍以及樂易玲?她說:「我從來都冇做過。(一份禮都冇送過?)有時新年,我會買啲賀年食品,但唔係淨係送畀佢兩個囉!」江嘉敏眼中呢兩位女高層係點?她說:「我想用一個字去形容佢哋兩個添,嚴厲!珍姐(曾勵珍)見到我好烏歪又唔化妝唔梳頭返工呢,佢會離遠,江嘉敏下嘛,入嚟,我話,吓,做乜事呀,跟住就入去啦,知自己係個artist呀,我話知呀,知呀,點解要着Leggings嘅你,你一陣去減肥呀?!Leggings係做運動先着㗎嘛!」


對於今年有幾套劇排住隊播,被問到有冇諗過頒奬禮有機會攞奬呢?江嘉敏笑言:「呢個moment如果你問我,咁多個獎最想攞咩,一定係飛躍進步,因為我想觀眾同我一齊成長之餘,係睇到我進步!」


由《親親你好媽》到依家嘅《食腦喪B》,江嘉敏都遇上拍檔何廣沛同郭子豪。江嘉敏點樣評價這兩位男神呢?她則指何廣沛是一個好好的大哥哥,郭子豪則是一個「典型以為自己係好靚仔」,但都是一個女人。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!