掃呢頁CODE去手機

2022年6月28日 星期二

鄭嘉穎:鄭嘉穎婚後成異性絕緣體  朱晨麗有意挑戰性感底線 #朱晨麗 #鄭嘉穎

藝人鄭嘉穎與陳靜於新戲內上演火辣激情戲。嘉穎坦言婚後規行矩步,拍攝前與對手溝通清楚,又揚言目前已不會與異性交換電話,更沒時間認識新朋友,隔空向太太陳凱 ...






藝人鄭嘉穎與陳靜於新戲內上演火辣激情戲。嘉穎坦言婚後規行矩步,拍攝前與對手溝通清楚,又揚言目前已不會與異性交換電話,更沒時間認識新朋友,隔空向太太陳凱琳大派定心丸!


嘉穎、朱晨麗(朱朱)及陳靜於新戲《焚身》上演一段驚心動魄的三角關係,劇情交代精神出現問題的陳靜,於情路上有摧毀傾向,鍾情「人夫」嘉穎後,情況日益嚴重,甚至迷暈「其妻」朱朱,意圖在朱朱身邊與嘉穎發生關係,意識大膽。


《焚》片是向1987年荷里活經典作《孽緣》致敬,嘉穎坦言當初對這個新挑戰躍躍欲試,惟與陳靜的「龬琴邊火辣親熱演出」要嚴肅處理,他說:「男演員拍呢啲戲一定比女演員尷尬,我哋如果當場加嘢,會畀人覺得有問題,所以要預先同對手講得清清楚楚,唔想有不必要嘅誤會。(盡量避免再拍呢類戲?)做演員好被動,冇理由畀框框自己只接某類型嘅戲。」


談到與異性的接觸,嘉穎笑指自己婚後是異性絕緣體:「好似今次同佢哋(朱朱及陳靜)合作,我哋都冇交換電話,根本冇需要嘛。(試過遇上癡女?)冇,絕對唔想,呢個係男人嘅噩夢。我依家係一個好悶嘅人,工作、打波同湊仔,同我做朋友冇趣味。(刪除晒異性嘅電話?)咁又冇需要,知道邊個打邊個可以唔聽㗎。(老婆好放心?)希望啦,咁我日日喺屋企,仲做啲乜嘢呢?」


陳靜則大讚嘉穎專業,又肯與後輩溝通,感激今次如願,終於可以豁出去試演精神病患者。戲內愛得徹底的她,現實生活中卻非常理智:「所謂遇上渣男,可能都係細個嘅時候,依家諗番各人都有難處兼苦衷,依家睇開好多,我比較期待將來嘅另一半。」而朱朱亦開始闖入影壇,坦言希望日後能夠有機會挑戰今次陳靜的角色:「演電視嘅尺度冇咁大,喺電影上希望大家畀多啲機會我。(你嘅尺度可以去到邊?)可以好闊,但未有人夠膽嚟試!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!