掃呢頁CODE去手機

2022年6月21日 星期二

陳凱琳去年與細佬Derek首次出席活動時 首開腔講嬰兒時期最似樣 #陳凱琳

前天是父親節,陳凱琳的龍鳳胎細佬Derek在IG中發布了和父親的合照,Derek抱著父親十分溫馨。不過網友們錯晒重點,因為一直以來,陳凱琳和弟弟不像樣 ...




前天是父親節,陳凱琳的龍鳳胎細佬Derek在IG中發布了和父親的合照,Derek抱著父親十分溫馨。不過網友們錯晒重點,因為一直以來,陳凱琳和弟弟不像樣已引起外畀熱議,指兩姊弟愈大愈不似樣,現在還發布了和父親的合照,更指Derek與父親完全不似樣。連有「抽水王」之稱的林作也不放過這次機會,揚言願意用100萬向Derek發出挑戰,說要求驗DNA證明父子關係。

陳凱琳細佬Derek公開新相 與爸爸外貌太唔似樣成焦點

其實早在去年,陳凱琳與細佬首次出席公開活動時,已經成為全場焦點,二人合照的時候,不像姊弟,但陳凱琳一直與細佬關係很好,也不介意回答傳媒與細佬不像樣的事,當時她說:「始終我哋係龍鳳胎,我哋入幼稚園又一齊,中學又係,成長嘅時候永遠都有個伴,所以感情係好好,同埋可能係一男一女,我哋傾偈嘅時候都會有好多話題可以分享畀大家。我都當然希望我哋似樣嘅,始終我哋都係twins,我諗細個好BB嘅時候最似,咁中間都有段階段冇咁似,而家又好似大大吓又差唔多咁喎!」

1994年。(IG/ @ghlchan)


2009年。(IG/ @ghlchan)


Derek與陳凱琳。(Instagram:@derek_hcc)


Derek與陳凱琳。(Instagram:@derek_hcc)


Derek與爸爸。(Instagram:@derek_hcc)


Derek與媽媽。(Instagram:@derek_hcc)


Derek與媽媽。(Instagram:@derek_hcc)


Derek與爸爸媽媽。(Instagram:@derek_hcc)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!