掃呢頁CODE去手機

2022年7月6日 星期三

馮允謙Jay Fung嬲未婚妻唔捧場:下次上紅館佢唔嚟我嬲死佢 #馮允謙

今晚觀眾頻頻叫JayFung除衫騷肌,JayFung害羞笑指公司不想他行性感路線,但有機會上紅館會再操Fit啲,或會滿足粉絲騷肌心願。JayFung感 ...






今晚觀眾頻頻叫Jay Fung除衫騷肌,Jay Fung害羞笑指公司不想他行性感路線,但有機會上紅館會再操Fit啲,或會滿足粉絲騷肌心願。Jay Fung感謝AK(江𤒹生)、AGA(江海迦)、Jace(陳凱詠)百忙之中抽空擔任嘉賓;他又透露是張敬軒主動提出做嘉賓,大感驚喜,他說:「因為喺我演唱會我送咗兩張飛畀佢啦,我想佢嚟睇,但係佢竟然話想做我嘉賓。所以真係要多謝佢,佢真係好好,唔知點報答佢。」

張敬軒送了14年前第一場紅館騷後買的名貴腕錶給Jay Fung,意義重大,Jay Fung收下後仍感震驚,他說:「我仲問咗經理人,我可唔可以收㗎?我一定會收藏、Keep喺安全地方,我諗我唔會戴㗎唔想整壞、跌爛。(收喺夾萬?)一定會。(紅館會戴?)有日搵到到機會會戴。」

Jay Fung指他上次送了親手畫的手繪個唱門票給張敬軒,今次決定用真金白銀買迷你教堂鈴鐘送給張敬軒,怎料卻收如此重禮,Jay Fung心懷歉意,他笑說:「我有啲想講聲『Sorry皇上』。」

四晚演唱會均有家人到場,而未婚妻卻未有捧場,Jay Fung坦率指有嬲對方,他笑言:「我唔想講佢呀!因為佢嚟唔到好可惜啦,但我有媽咪爹哋,媽咪爹哋好好,佢都好嘅,但睇吓下次上紅館,如果佢唔嚟,我會嬲死佢。(今次有冇嬲呀?)梗係有啦,邊個唔會嬲呀,唔好講佢啦。」

點擊睇馮允謙Jay Fung尾場靚相:

(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)


(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!