掃呢頁CODE去手機

2022年8月14日 星期日

痞子殿下|周嘉洛呼籲觀眾勿將劇情與紅館意外掛鉤:意外冇人想 #周嘉洛 #痞子殿下

TVB熱播劇集《痞子殿下》自播出後反應良好,網上也有不少網友開Post討論。由於劇集反應良好,今天(14日)劇中演員也一起聚在TVB廠內做宣傳活動。主 ...




TVB熱播劇集《痞子殿下》自播出後反應良好,網上也有不少網友開Post討論。由於劇集反應良好,今天(14日)劇中演員也一起聚在TVB廠內做宣傳活動。主角之一的周嘉洛及陳瀅雖然在忙於拍攝其他劇集,但也特意趕來出席宣傳活動。二人接受《香港01》訪問時,陳瀅說:「呢套劇我哋係想話畀大家知我哋嘅團隊精神好強。」

而劇中嘉洛的表現發揮超水準演出,不少網友大讚有周星馳的味道,但嘉洛不敢當:「我都收到好多建議返嚟,當中有讚有彈,我自己都深感受,知道自己好多不足,過程中我冇刻意去模仿,可能好多嘢我都入咗血。」

有人更稱嘉洛是周星馳接班人,嘉洛簡直受寵若驚:「唔好用接班人,我覺得真係個樣嘢,網絡咁盛行,佢哋講乜都得,每人一把口,所以我唔會話特別睇一個留言同埋認真,咁其他就隨緣啦,跟自己方向同節奏就Ok。」

另外《痞子殿下》其中一集的劇情講到比武招親,有一幕有重物擊中參賽者,令到網友聯想起MIRROR紅館演唱會發生的事故,嘉洛強調:「絕對唔係大家諗咁嘅,首先我哋拍都係一年前,同埋出發點係跟劇情。咁佢哋係一個意外,冇人想,而大家睇我哋希望大家開開心心,唔想大家將其他唔開心事掛鉤。」

拍完劇趕嚟。(梁碧玲攝)


大家都好勤力。(梁碧玲攝)


開心。(梁碧玲攝)


留念。(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


大合照。(梁碧玲攝)


玩得好刺激。(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!